Året begyndte rigtig godt for Sommerland Sjælland. Gæsterne er kommet i tusindtal, og de 19 overnatningshytter var fyldt fra dag et, skriver Sjællandske. Sidste år besøgte 168.000 gæster det populære Sommerland Sjælland, og det rimede på overskud og et ok regnskab.

 Kaare Dyvekær, der driver og ejer Sommerland Sjælland sammen med sin kone, er helt klar på sin målgruppe: Det er familier med børn op til 14 år. Derfor har han ikke særlig travlt med at købe de største og vildeste forlystelser, for Sommerland Sjælland skal sælges på noget andet.

”Vi vil gerne sørge for, at der løbende er nye ting at prøve, men vi vil gerne holde os ude af det ræs, der bare handler om, hvilke nye ting der er kommet. I Sommerland Sjælland er det den hele oplevelse, det kommer an på. Det skal være en fornemmelse af at have haft en god dag, ikke bare på grund af én ny forlystelse. Det kan jo godt være, at de ældste børn keder sig, men det er fint nok”, siger han.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne