Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Året begyndte rigtig godt for Sommerland Sjælland. Gæsterne er kommet i tusindtal, og de 19 overnatningshytter var fyldt fra dag et, skriver Sjællandske. Sidste år besøgte 168.000 gæster det populære Sommerland Sjælland, og det rimede på overskud og et ok regnskab.
Kaare Dyvekær, der driver og ejer Sommerland Sjælland sammen med sin kone, er helt klar på sin målgruppe: Det er familier med børn op til 14 år. Derfor har han ikke særlig travlt med at købe de største og vildeste forlystelser, for Sommerland Sjælland skal sælges på noget andet.
”Vi vil gerne sørge for, at der løbende er nye ting at prøve, men vi vil gerne holde os ude af det ræs, der bare handler om, hvilke nye ting der er kommet. I Sommerland Sjælland er det den hele oplevelse, det kommer an på. Det skal være en fornemmelse af at have haft en god dag, ikke bare på grund af én ny forlystelse. Det kan jo godt være, at de ældste børn keder sig, men det er fint nok”, siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA-formand genvalgt for to år
07-06-2023
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Radikale: Det er ikke en hovedstad værdig at begrænse udeservering
07-06-2023
-
HORESTA til debat: Selvfølgelig er vi interesserede i at få mere lokalt grønt og frugt ind
07-06-2023
-
Endnu et parti sår tvivl om forbud mod udeservering
07-06-2023
-
Fortsat en dårlig forretning at være verdens bedste restaurant
07-06-2023
-
Røde tal hos selskab bag restaurantkæde
07-06-2023
-
Køkkenchefs kogebog kåret som verdens bedste
07-06-2023