Året begyndte rigtig godt for Sommerland Sjælland. Gæsterne er kommet i tusindtal, og de 19 overnatningshytter var fyldt fra dag et, skriver Sjællandske. Sidste år besøgte 168.000 gæster det populære Sommerland Sjælland, og det rimede på overskud og et ok regnskab.

 Kaare Dyvekær, der driver og ejer Sommerland Sjælland sammen med sin kone, er helt klar på sin målgruppe: Det er familier med børn op til 14 år. Derfor har han ikke særlig travlt med at købe de største og vildeste forlystelser, for Sommerland Sjælland skal sælges på noget andet.

”Vi vil gerne sørge for, at der løbende er nye ting at prøve, men vi vil gerne holde os ude af det ræs, der bare handler om, hvilke nye ting der er kommet. I Sommerland Sjælland er det den hele oplevelse, det kommer an på. Det skal være en fornemmelse af at have haft en god dag, ikke bare på grund af én ny forlystelse. Det kan jo godt være, at de ældste børn keder sig, men det er fint nok”, siger han.

Tivoli vil løfte salg af mad og drikke med bredere udbud

Tivolis nye general manager for food&beverage Jakob Harreby Volquards har siddet i direktørstolen siden oktober 2019, og selv om han ikke vil komme ind på fremtidens konkrete tiltag, har han dog spottet, hvad der skal gøres anderledes for at optimere indtjeningen på segmentet.

Djurs Sommerland slutter sæsonen af med endnu en kåring

”Vi er utrolig glade og meget stolte over at modtage prisen ”Bedste Forlystelse” 2019, hvor vi var oppe imod et stærkt felt af nominerede. I år har vi haft endnu mere fokus på at give vores gæster personlige og mindeværdige oplevelser i parken. Derfor betyder det rigtig meget for os at modtage en pris som denne, der er uddelt på baggrund af børnefamiliernes stemmer,” siger adm. direktør Henrik B. Nielsen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne