DGI-byens Hotel skal renoveres fra kælder til kvist, og det bliver i et nyt, urbant look med fokus på miljøvenlighed og dansk design. Samtidig byder virksomheden velkommen til Frederik Møller Rosenmeier som ny Hotel Manager.

Frederik Møller Rosenmeiers hotelkarriere startede på Copenhagen Marriott Hotel, hvor han parkerede biler og bar kufferter, og han kommer til DGI-byen fra Richmond Hotel, hvor han senest har arbejdet som General Manager.

”Vores gæster vil snart kunne opleve et moderne værelse med fokus på komfort og design. Vi stræber efter at blive Københavns bedste 3-stjernet hotel - og det er der stor chance for, at vi bliver”, siger Frederik, der glæder sig til at byde alle gæster velkommen i hotellets nye, lækre design.

DGI-byens Hotels nye urbane og nordiske look er skabt i samarbejde med design- og arkitektfirmaet Spacon & X, der i år vandt den prestigefyldte FRAME-award som ’Emerging designer of the year’ for deres samarbejde med innovationslab’et Space 10 og som senest har afsluttet indretningen af Dansk Design Centers nye adresse i BLOX.

Se billeder af DGI-byens nye værelser på HORESTAs Instagram.

500 parkeringspladser på vej til erhvervslivet i København

Teknik- og Miljøforvaltningen er derfor gået i gang med at etablere de første af i alt 500 p-pladser, som er reserveret til biler med gule nummerplader. Hvis man parkerer på pladserne med en almindelig hvid nummerplade eller en såkaldt papegøjeplade, risikerer man en p-afgift. Erhvervsparkeringspladserne kommer til at ligge over hele byen, men de fleste bliver placeret i centrum af København. 300 af pladserne ligger inden for betalingszonen, og bilisterne skal betale som normalt på pladserne.

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne