Take away-portalen Just Eat har held med at udbrede leveringstjenesten fra mindre, lokale pizzarier og madsteder til nu også at omfatte nogle af de større og bredere funderede restaurantkæder. Det skriver Fødevarewatch.dk.

Efter sidste år at have landet et samarbejde med den amerikanske Kentucky Fried Chicken i Danmark, kunne man i vinter byde Gorms og Jensens Bøfhus velkommen på menukortet. Senest har 7-Eleven haft lyst til at hoppe ombord i forbindelse med en test af udbringning af fødevarer, og nu er pizza-kendingen Dominos så også at finde på Just Eat.

"Vi bruger et stort to-cifret beløb hvert år på at markedsføre Just Eat og vores restaurant-partnere, så denne tendens vidner om, at vores indsats giver genlyd. Vi er ikke kun et logistisk setup for restauranterne, men i lige så høj grad et branding-samarbejde, hvorigennem restauranterne når ud til mange hundrede tusinde sultne danskere," udtaler Carsten Boldt, direktør hos Just Eat.

HORESTA: Ikke behov for skærpet fødevarekontrol

HORESTA opfordrede fredag morgen på TV2/News politikerne til at holde hovedet koldt efter torsdagens Operation X-udsendelse, der beskrev hvordan pizzakæden Domino’s har brugt fødevarer, der havde overskredet udløbsdatoen.

Nyt Visitor: Topkok vil skabe grænseløs gourmetrestaurant

Hvad sker der, når man kombinerer topgastronomien med elementer fra kunst og teater? Så får man restauranten Alchemist, som Rasmus Munk genåbner i år. I det nye nummer af Visitor er vi gået tæt på den ambitiøse restauratørs nye projekt.

Han skal få Jensens tilbage til fremtiden

Hvordan bringer man Jensens Bøfhus ind i fremtiden som en succesfuld restaurantkæde? Det skal Anders Nikolaisen svare på, som ny direktør for virksomheden. I det nye nummer af Visitor fortæller han, at kæden skal tilbage til rødderne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne