Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Take away-portalen Just Eat har held med at udbrede leveringstjenesten fra mindre, lokale pizzarier og madsteder til nu også at omfatte nogle af de større og bredere funderede restaurantkæder. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Efter sidste år at have landet et samarbejde med den amerikanske Kentucky Fried Chicken i Danmark, kunne man i vinter byde Gorms og Jensens Bøfhus velkommen på menukortet. Senest har 7-Eleven haft lyst til at hoppe ombord i forbindelse med en test af udbringning af fødevarer, og nu er pizza-kendingen Dominos så også at finde på Just Eat.
"Vi bruger et stort to-cifret beløb hvert år på at markedsføre Just Eat og vores restaurant-partnere, så denne tendens vidner om, at vores indsats giver genlyd. Vi er ikke kun et logistisk setup for restauranterne, men i lige så høj grad et branding-samarbejde, hvorigennem restauranterne når ud til mange hundrede tusinde sultne danskere," udtaler Carsten Boldt, direktør hos Just Eat.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024