Domino’s Pizza, der er at finde mere end 15.000 steder rundt i verden, øgede i kvartalet omsætningen til 779,4 mio. dollar fra 628,6 mio. dollar i samme periode året før, men aktieanalytikerne havde ifølge Bloomberg News regnet med en fremgang til 786,3 mio. dollar. Det skriver Ritzau Finans.

Desuden lød væksten på det vigtige hjemmemarked i USA på 5,1 pct. i de restauranter, Domino's Pizza selv ejer, og det lå et stykke fra den ventede fremgang på 6,4 pct.

Til gengæld var overskuddet på 77,4 mio. dollar - eller 1,84 dollar per aktie - en positiv overraskelse for analytikerne, der havde ventet et plus på 1,72 dollar per aktie.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne