Det internationale nyhedsmagasin Skift.com fortæller nu historien om, at hoteller gemmer deres mest luksuriøse suiter for interesserede gæster. Det betyder, at de ikke kan findes, når en søgning foretages på nettet. Det er kun VIP’s og andre inviterede gæster, der kan få fingrene i de eksklusive nøgler. Og det er der flere forklaringer på. Hotellet The Retreat ved den blå lagune på Island er allerede et af verdens travleste luksuriøse besøg. Kun få ved, at der eksisterer et værelse tre gange så stort som de andre med privat kurbad og balkon ud over lavalandskabet, til en pris på 65.000 kr. pr. nat.

Hoteldirektøren Mar Masson fortæller, at værelset er for dem, der har brug for at være i skjul fra offentligheden. ”Ingen bør vide, du er her. Derfor er det ikke synligt for andre gæster, og intet indikerer, at det er,” siger han.

Men det er ikke kun for gæstens skjul, at værelset er hemmeligholdt. Hotellet vil ikke risikere, at de bedste værelser ikke mishandles af voldsomme besøg. Stephen Brandman, der driver Journal Hotels, forklarer det således: ”Hvis du har en top-suite til 15.000 kr pr. nat, ønsker du ikke 10 unge, der splitter regningen til et brag af en fest.”

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Trend: Virksomheder forener historie og den digitale fremtid

Hvordan kan man som virksomhed skille sig ud ved at forene digitale muligheder med forretningens historie? For at løfte et gammelt brand ind i nutiden og fremtiden har familieboghandlen Rubio, sammen med designvirksomheden Masquespacio brugt teknologi i deres indretning til at skabe interaktion.

Det økologiske foodservice-salg vokser fortsat markant

Omlægningen til mere økologi har fortsat masser af fart på i foodservice-segmentet, og ifølge helt nye tal fra Danmarks Statistik steg salget sidste år med 15 pct. til næsten 2,35 mia. kr., skriver FødevareWatch.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne