De dyre møbler, den rigtige teknologi, og den største tagterrasse er ikke længere nok for hoteller i kampen om at skabe den bedste gæsteoplevelse. Det skriver Hotelmarketing.com.

Som på dyre natklubber, handler det også for hoteller om at få de ”rigtige” mennesker ind.

”Ellers bliver vi ikke ratet, som vi vil,” fortæller grundlægger af rejsebureauet LE Miami, Serge Dive.

Han opfordrer til, at hoteller også bliver dørmænd, fordi de bedste ratinger opnår hotellet først, når gæsterne synes om hinanden, og de føler de er blandt mennesker, de kan se sig selv omkring.

Læs mere om historien her.

Har du fået læst?

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne