De dyre møbler, den rigtige teknologi, og den største tagterrasse er ikke længere nok for hoteller i kampen om at skabe den bedste gæsteoplevelse. Det skriver Hotelmarketing.com.

Som på dyre natklubber, handler det også for hoteller om at få de ”rigtige” mennesker ind.

”Ellers bliver vi ikke ratet, som vi vil,” fortæller grundlægger af rejsebureauet LE Miami, Serge Dive.

Han opfordrer til, at hoteller også bliver dørmænd, fordi de bedste ratinger opnår hotellet først, når gæsterne synes om hinanden, og de føler de er blandt mennesker, de kan se sig selv omkring.

Læs mere om historien her.

Har du fået læst?

Jysk hotel åbner lounge med kendis-kunstner

Hotel Randers har åbnet en ny lounge på hotellet, indrettet af ingen ringere end den internationalt kendte danske provo-kunstner Kristian Von Hornsleth, skriver AarhusUpdate.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne