De dyre møbler, den rigtige teknologi, og den største tagterrasse er ikke længere nok for hoteller i kampen om at skabe den bedste gæsteoplevelse. Det skriver Hotelmarketing.com.

Som på dyre natklubber, handler det også for hoteller om at få de ”rigtige” mennesker ind.

”Ellers bliver vi ikke ratet, som vi vil,” fortæller grundlægger af rejsebureauet LE Miami, Serge Dive.

Han opfordrer til, at hoteller også bliver dørmænd, fordi de bedste ratinger opnår hotellet først, når gæsterne synes om hinanden, og de føler de er blandt mennesker, de kan se sig selv omkring.

Læs mere om historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Hip nazibunker forvandles til luksushotel

Bunkeren på Feldstraße i bydelen St. Pauli i Hamborg blev opført af nazisterne under 2. verdenskrig for at beskytte folk mod luftangreb. Den solide bygning har siden fået lov til at blive stående og er i dag fredet. Allerede i årene efter krigen bosatte flere virksomheder inden for mediebranchen sig i bunkeren. Siden er der både kommet koncertsteder, teatre og natklubber.

Skjern får nyt spisested og måske et hotel

John Hundevadt og Ida Wang Hundevadt planlægger at indrette en restaurant i Skjerns Torvehaller. Spisestedet tæller i alt 817 kvadratmeter plus kælder, og selve restauranten får plads til 150 gæster, skriver JV.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne