Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De dyre møbler, den rigtige teknologi, og den største tagterrasse er ikke længere nok for hoteller i kampen om at skabe den bedste gæsteoplevelse. Det skriver Hotelmarketing.com.
Som på dyre natklubber, handler det også for hoteller om at få de ”rigtige” mennesker ind.
”Ellers bliver vi ikke ratet, som vi vil,” fortæller grundlægger af rejsebureauet LE Miami, Serge Dive.
Han opfordrer til, at hoteller også bliver dørmænd, fordi de bedste ratinger opnår hotellet først, når gæsterne synes om hinanden, og de føler de er blandt mennesker, de kan se sig selv omkring.
Læs mere om historien her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025