Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De dyre møbler, den rigtige teknologi, og den største tagterrasse er ikke længere nok for hoteller i kampen om at skabe den bedste gæsteoplevelse. Det skriver Hotelmarketing.com.
Som på dyre natklubber, handler det også for hoteller om at få de ”rigtige” mennesker ind.
”Ellers bliver vi ikke ratet, som vi vil,” fortæller grundlægger af rejsebureauet LE Miami, Serge Dive.
Han opfordrer til, at hoteller også bliver dørmænd, fordi de bedste ratinger opnår hotellet først, når gæsterne synes om hinanden, og de føler de er blandt mennesker, de kan se sig selv omkring.
Læs mere om historien her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotellerne redder turismesommeren med lille fremgang
12-10-2025
-
Ny luksusrestaurant åbner få meter fra kendt gourmetsted
12-10-2025
-
Airbnb vil have registreringspligt for korttidsudlejning
12-10-2025
-
Hotel Fjordgaarden får ny ejer efter næsten 20 år
12-10-2025
-
Dining Week fejrer 15 år med udsolgte restauranter
12-10-2025
-
McDonald’s-profil i Randers går på pension efter 33 år
12-10-2025
-
Regeringen vil forenkle regler for alkoholbevillinger
12-10-2025
-
Esbjerg Park lukker efter økonomiske udfordringer
12-10-2025
-
Feriebyplaner ved Ringkøbing Fjord sat i bero
12-10-2025