Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bonusprogrammer bliver stadig vigtigere for hotellerne og regnes som et af deres bedste hjælpemidler i konkurrencen mod søgemaskiner, andre hotelkæder og alternative overnatningssteder som Airhelp.
Derfor har norske First Hotels netop søsat, hvad kæden mener, er hotelbranchens mest transparente og brugervenlige loyalitetsprogram. Det sker ved at relancerer First Hotels loyalitetsprogram ”First Member” med tilføjelsen First Coins.
”Mange bonusprogrammer gør det svært for medlemmerne at bruge sine point – enten ved at de ikke kan bruge dem på den ønskede overnatning eller at de optjente bonuspoint forsvinder for eksempel et år efter de er optjent,” siger Ina Karine Hesle, Director Loyalty & Partner Marketing i First Hotels, og tilføjer:
”Sådan skal vi ikke have det i First Hotels. Vi ønsker at belønne loyale kunder ved at gøre programmet så transparent og brugervenligt som muligt.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025