Bonusprogrammer bliver stadig vigtigere for hotellerne og regnes som et af deres bedste hjælpemidler i konkurrencen mod søgemaskiner, andre hotelkæder og alternative overnatningssteder som Airhelp.

Derfor har norske First Hotels netop søsat, hvad kæden mener, er hotelbranchens mest transparente og brugervenlige loyalitetsprogram. Det sker ved at relancerer First Hotels loyalitetsprogram ”First Member” med tilføjelsen First Coins.

”Mange bonusprogrammer gør det svært for medlemmerne at bruge sine point – enten ved at de ikke kan bruge dem på den ønskede overnatning eller at de optjente bonuspoint forsvinder for eksempel et år efter de er optjent,” siger Ina Karine Hesle, Director Loyalty & Partner Marketing i First Hotels, og tilføjer:

”Sådan skal vi ikke have det i First Hotels. Vi ønsker at belønne loyale kunder ved at gøre programmet så transparent og brugervenligt som muligt.”

HORESTA diskuterede erhvervets mærkesager med medlemmer af Europa-Parlamentet

En stor del af erhvervets rammevilkår afgøres ved den politik, der kommer fra Christiansborg, men indflydelsen fra Europa-Parlamentet og Bruxelles er også af afgørende betydning for hotellerne og restauranternes virke. Derfor er HORESTA en del af den fælleseuropæiske hotel- og restaurantorganisation, HOTREC, hvor HORESTAs formand Jens Zimmer Christensen også sidder for bordenden.

Danmarks største hotel skal have ny øverste chef

Når alle 1.202 værelser omkring påske er taget i brug er CabInn Copenhagen Danmarks største hotel. Det kan også gøre krav på titlen som Nordens største hotel, da det nuværende, Gothia Towers i Gøteborg, ifølge sin hjemmeside har præcis 1.200 værelser, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne