Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Virksomhederne Airluggage og DigitalGuest går nu sammen om at gøre Danmark til en endnu bedre oplevelse for de mange millioner udenlandske gæster, der besøger landet hvert år. Dels skal de besøgende ikke selv bære deres kufferter mere, og dernæst får alle gæster en personlig mobilguide til lokale aktiviteter og fordele.
Mere end 50 hoteller i København og flere krydstogtskibe tilbyder allerede Airluggage transport til og fra lufthavnen, og flere og flere hoteller opdaterer deres gæster digitalt omkring hotelfaciliteter, praktisk info, kulturliv osv. gennem DigitalGuest.
"Vi kommunikerer allerede til de mange hotelgæster, og derfor giver det god mening at tilbyde endnu en service, der kan gøre livet nemmere for gæsten. Samarbejdet betyder at gæsten nemt og hurtigt kan booke transport af sin baggage til hotellet direkte fra sin smartphone, og vi er allerede igang på det første hotel i København", siger direktør i DigitalGuest, Christian Markedal.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Restaurantkæden Mahalle genåbner efter konkursforløb
25-10-2024
-
Torben Klitbo fortsætter restaurantrejse med ambitioner om udlandet
25-10-2024
-
Regeringen bakker op om Esbjergs hotelprojekt på havneø
25-10-2024
-
Historisk beskæftigelse trods mangel på arbejdskraft
25-10-2024
-
Kritik af turismestrategi: Manglende klimafokus udfordrer målsætninger
25-10-2024
-
Organisation efterlyser storbyer i ny strategi
25-10-2024