Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ifølge en ny undersøgelse blandt 26.000 danske hotelgæster er det først og fremmest de bløde værdier som personlig betjening og god mad, der betyder noget for danskerne. Undersøgelsen er foretaget af konsulenthuset Asnæs & Vangstrup i samarbejde med den landsdækkende hotelkæde, Small Danish Hotels. Og her giver resultaterne smil på læben.
”Vi er jo en hotelkæde, der brander sig på godt og personligt værtskab og på moments of happiness. Så for os er det glædeligt at se, at det er de bløde værdier, der skaber den gode oplevelse og gør gæsterne glade. I en digital tid er det også interessant at se, at det personlige møde fortsat er i høj kurs og er med til at forme den oplevelse, vores gæster har med i kufferten, når vi sender dem godt af sted igen,” siger direktør i Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.
Top 6 over gæstepræferencer på hotellet
- Morgenmad (30%)
- Velkomst (29%)
- Restaurant (27%)
- Værelse (23%)
- Afsked (20%)
- Pris (18%)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Sunset Boulevard klar til tysk ekspansion efter stærkt år
18-02-2025
-
Bypark foran Tivoli udskudt til tidligst 2030
18-02-2025
-
Svinkløv Badehotel fastholder solid indtjening
18-02-2025
-
Stjernekok åbner ny restaurant på Færøerne
18-02-2025
-
Rekordår for turismen: Flere udlændinge, færre danske gæster
18-02-2025
-
HORESTA: Erhvervsturismen skal styrkes
18-02-2025
-
Rekordturisme i Billund skaber vækst og arbejdspladser
18-02-2025