Ifølge en ny undersøgelse blandt 26.000 danske hotelgæster er det først og fremmest de bløde værdier som personlig betjening og god mad, der betyder noget for danskerne. Undersøgelsen er foretaget af konsulenthuset Asnæs & Vangstrup i samarbejde med den landsdækkende hotelkæde, Small Danish Hotels. Og her giver resultaterne smil på læben.

 ”Vi er jo en hotelkæde, der brander sig på godt og personligt værtskab og på moments of happiness. Så for os er det glædeligt at se, at det er de bløde værdier, der skaber den gode oplevelse og gør gæsterne glade. I en digital tid er det også interessant at se, at det personlige møde fortsat er i høj kurs og er med til at forme den oplevelse, vores gæster har med i kufferten, når vi sender dem godt af sted igen,” siger direktør i Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.

Top 6 over gæstepræferencer på hotellet

  1. Morgenmad (30%)
  2. Velkomst (29%)
  3. Restaurant (27%)
  4. Værelse (23%)
  5. Afsked (20%)
  6. Pris (18%)

Kurhotel lancerer unik fitnessbane

Kurhotel Skodsborg i Nordsjælland lancerer som de første i Danmark holdtræning på en specialdesignet fitnessbane – Skodsborg Fitness Track – i deres smukke ”baghave”, Jægersborg Hegn, der grænser lige op til Dyrehaven.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne