Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ifølge en ny undersøgelse blandt 26.000 danske hotelgæster er det først og fremmest de bløde værdier som personlig betjening og god mad, der betyder noget for danskerne. Undersøgelsen er foretaget af konsulenthuset Asnæs & Vangstrup i samarbejde med den landsdækkende hotelkæde, Small Danish Hotels. Og her giver resultaterne smil på læben.
”Vi er jo en hotelkæde, der brander sig på godt og personligt værtskab og på moments of happiness. Så for os er det glædeligt at se, at det er de bløde værdier, der skaber den gode oplevelse og gør gæsterne glade. I en digital tid er det også interessant at se, at det personlige møde fortsat er i høj kurs og er med til at forme den oplevelse, vores gæster har med i kufferten, når vi sender dem godt af sted igen,” siger direktør i Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.
Top 6 over gæstepræferencer på hotellet
- Morgenmad (30%)
- Velkomst (29%)
- Restaurant (27%)
- Værelse (23%)
- Afsked (20%)
- Pris (18%)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA måber over ministers nej
22-09-2023
-
Anonym køber redder konkursramt toprestaurant
22-09-2023
-
Slot skal være et gastronomisk samlingssted
22-09-2023
-
500 internationale nøgleaktører samlet i København: Vi griber muligheden for at sælge hovedstaden som møde- og kongresby
22-09-2023
-
Nye værktøjer skal fremme bæredygtigt byggeri i kyst- og naturturismen
22-09-2023
-
Danske hotelmøbler skal gøre gavn i Ukraine
22-09-2023
-
Park Lane Copenhagen ansætter stærk hotelprofil som adm. direktør
22-09-2023