Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ifølge en ny undersøgelse blandt 26.000 danske hotelgæster er det først og fremmest de bløde værdier som personlig betjening og god mad, der betyder noget for danskerne. Undersøgelsen er foretaget af konsulenthuset Asnæs & Vangstrup i samarbejde med den landsdækkende hotelkæde, Small Danish Hotels. Og her giver resultaterne smil på læben.
”Vi er jo en hotelkæde, der brander sig på godt og personligt værtskab og på moments of happiness. Så for os er det glædeligt at se, at det er de bløde værdier, der skaber den gode oplevelse og gør gæsterne glade. I en digital tid er det også interessant at se, at det personlige møde fortsat er i høj kurs og er med til at forme den oplevelse, vores gæster har med i kufferten, når vi sender dem godt af sted igen,” siger direktør i Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.
Top 6 over gæstepræferencer på hotellet
- Morgenmad (30%)
- Velkomst (29%)
- Restaurant (27%)
- Værelse (23%)
- Afsked (20%)
- Pris (18%)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025