Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ifølge en ny undersøgelse blandt 26.000 danske hotelgæster er det først og fremmest de bløde værdier som personlig betjening og god mad, der betyder noget for danskerne. Undersøgelsen er foretaget af konsulenthuset Asnæs & Vangstrup i samarbejde med den landsdækkende hotelkæde, Small Danish Hotels. Og her giver resultaterne smil på læben.
”Vi er jo en hotelkæde, der brander sig på godt og personligt værtskab og på moments of happiness. Så for os er det glædeligt at se, at det er de bløde værdier, der skaber den gode oplevelse og gør gæsterne glade. I en digital tid er det også interessant at se, at det personlige møde fortsat er i høj kurs og er med til at forme den oplevelse, vores gæster har med i kufferten, når vi sender dem godt af sted igen,” siger direktør i Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.
Top 6 over gæstepræferencer på hotellet
- Morgenmad (30%)
- Velkomst (29%)
- Restaurant (27%)
- Værelse (23%)
- Afsked (20%)
- Pris (18%)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025