Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Wonderful Copenhagen inviterer til konferencen Tomorrow’s Urban Travel 2018, vil rækken af internationale speakers bl.a. inkludere verdens eneste turismefremtidsforsker, der vil fremlægge fire mulige scenarier for, hvordan turismen kan udvikle sig frem mod 2050.
Blandt speakers er også Megan Epler Wood fra Harvard University, som sætter fokus på, hvordan det lokale er en nøgle til nogle af turismens globale udfordringer, bl.a. overtourism og bæredygtighed.
Carlsbergs marketingschef, Jeppe Boel, fortæller om værdien af localhood i branding, og hvorfor det giver mening for bryggerigiganten at lade Mads Mikkelsen cykle rundt i København i en markedsføringsfilm for øl.
Under temaet ’The value og localhood’ sætter konferencen i år fokus på, hvordan branchen kan skabe reel værdi for både attraktioner, hoteller og andre aktører inden for oplevelsesøkonomien, bl.a. kulturinstitutioner, ved at tappe ind i det lokale.
Tomorrow’s Urban Travel 2018 finder sted d. 9. oktober i Øksnehallen, København.
Der er Early-Bird rabat på 10 procent frem til og med d. 6. juli.
Læs mere om Tomorrow’s Urban Travel her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024