Det er snart tid til den halvårlige betaling til Koda for brug af musik. Betalingen til Koda sikrer, at virksomheden kan bruge musik på hotellet og restauranten – for eksempel musik eller tv på værelserne, baggrundsmusik på fællesområder og livemusik eller DJ til arrangementer. Jeres betaling sikrer, at dem der har skabt musikken får betaling, når musikken bliver fremført offentligt. Når I har en musikaftale med Koda er det lovligt for jer at bruge musik.

Sådan ændrer I jeres musikaftale

Hvis I har ændringer til virksomhedens musikaftale, for eksempel hvis I har fået flere eller færre værelser, afholdt arrangementer med livemusik eller DJ, så opfordrer Koda til, at I kontakter foreningen og får tilpasset jeres musikaftale. Så passer prisen nemlig med musikbruget.

Kontakt Koda senest d. 7. december 2018 for opdatering af musikaftale på hotellet, på mail kunde@koda.dk eller tlf. 33 30 64 94.

Læs mere om jeres musikaftale med Koda ved at logge ind på www.koda.dk/minside

Musik betaler sig

Musik er ikke kun for underholdningens skyld. Undersøgelser viser, at musik kan øge salget op til 9,1 pct. øge trivsel og sætte rammerne for den oplevelse jeres gæster får hos jer. På www.koda.dk/musik har Koda samlet artikler, hvor restauranter, hoteller og forretninger fortæller, hvordan de bruger musik og giver gode råd videre.

Hvis I bruger musik og endnu ikke har en musikaftale med Koda, kan I oprette din aftale på www.koda.dk/hotel.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Brug af musik er en god forretning

Når restaurantgæster hører genkendelig musik, stimulerer det hjernens og påvirker humøret positivt. Det viser en ny undersøgelse fra det svenske analysebureau HUI og Soundtrack Your Brand, som det nyeste nummer af HORESTAs Visitor-magasin bringer en historie om.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne