Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Projekt "Vildmarksdagen" i Nationalpark Thy handler om at levendegøre området ved Nors Sø flere gange hen over sommeren og dermed skabe en "bæredygtig attraktion med høj attraktionskraft", skriver Nordjyske.
Ideen er at skabe en "pop-up-attraktion". Den skyder op og forsvinder hurtigt igen, og oplevelsen efterlader sig mindst muligt aftryk i naturen og størst muligt indtryk i deltagernes hoveder. Eventen gennemføres seks onsdage hen over sommeren.
Oplevelserne fordeler sig på seks overordnede temaer: Wildfood, Woodcraft, Bushcraft, Wildlife, Waterfit og Woodfit. Under de smarte overskrifter - der er valgt for også at kunne tiltrække udenlandske familier - gemmer sig aktiviteter som "lær at bygge en bivuak", træklatring og SUP.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025