Trivago erkender at have vildledt australske forbrugere med TV-reklamer, der er blevet vist op til 400.000 gange, hvori virksomheden påstod, at de fremhævede tilbud var ’den bedste pris’. Det skriver TweedDailyNews.com.au.

Hotelsammenligningsportalen Trivago har fort australierne bag lyset i en TV-reklamer, der er vist op mod 400.000 gange. Det erkender virksomheden, der indrømmer, at de fremhævede tilbud ikke var til ’den bedste pris’.

Portalen indrømmer også at have snydt forbrugerne med tvivlsomme rabatter ved at sammenligne premium og luxury værelser.

Bøden kan overstige 10 million dollars.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Prisklausuler: Booking.com får medhold i Tyskland

En ny afgørelse har givet Booking.com medhold i deres prisklausuler over for hotellerne, som portalerne mener er til for at afholde kunderne fra at udnytte OTA’ernes tjenester gratis. Det skriver Booking.com.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne