Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Trivago erkender at have vildledt australske forbrugere med TV-reklamer, der er blevet vist op til 400.000 gange, hvori virksomheden påstod, at de fremhævede tilbud var ’den bedste pris’. Det skriver TweedDailyNews.com.au.
Hotelsammenligningsportalen Trivago har fort australierne bag lyset i en TV-reklamer, der er vist op mod 400.000 gange. Det erkender virksomheden, der indrømmer, at de fremhævede tilbud ikke var til ’den bedste pris’.
Portalen indrømmer også at have snydt forbrugerne med tvivlsomme rabatter ved at sammenligne premium og luxury værelser.
Bøden kan overstige 10 million dollars.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024