Berlingske sætter i dag fokus på den københavnske modeuge ud fra en række forskellige vinkler. Heriblandt modeugen effekt på turismen og turisterhvervet.

HORESTAs medlemschef, Nadeem Wasi, siger, at det er afgørende for hotel- og restauranterhvervet, at vi er i stand til at afvikle events på dansk jord, som kan tiltrække et internationalt publikum.

”I dette tilfælde er det oven i købet et publikum, som generelt har et højt døgnforbrug. Og effekten har også en længere rækkevidde. Modeugen styrker vores møde- og designbrand på internationalt plan, og det tiltrækker flere mode- og designinteresserede turister. Dette forstærkes yderligere, når indtryk fra København bliver delt på sociale medier og når bredt ud. Endelig viser alle undersøgelser, at det er nemmere at tiltrække de udenlandske turister, der har været i København tidligere,” siger Nadeem Wasi.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Plads til private udlejere: Flere dage til Airbnb-udlejning i Herning

Med Airbnb benytter flere og flere sig af muligheden for at udleje deres private bolig - således også i Herning. Hidtil har det været tilladt i op til 70 dage om året, men med den nye såkaldte Airbnb-lov gav Folketinget denne sommer mulighed for at sætte tallet op til 100, skriver Herning Folkeblad.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne