Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et konsortium med togselskabet Eurail Group, magasinet National Geographic og Travelport med reservationssystemerne Galileo og Worldspan har vundet opgaven fra European Travel Commission, ETC, med at inspirere endnu flere kinesiske turister til at komme til Europa. Kampagnen bliver også i samarbejde med FN’s UNESCO.
Den nye destinationskampagne for Europa skal køre i Kina fra senere i år og gennem 2019. Den er led i, at 2018 er det europæisk-kinesiske turismeår, der afvikles i samarbejde med EU, Kinas turisme- og kulturministerium samt European Travel Commission.
Som led i fremstødet overfor de potentielle kinesiske turister skal kampagnen blandt andet fortælle om den europæiske verdensarv og at de fleste steder i Europa med seværdigheder under dette område kan besøges ved at tage toget. Derfor tilbyder kampagnen et såkaldt Eurail Pass, der giver mulighed for at køre i tog mellem 40.000 togstationer i 28 europæiske lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024