Kan miljømærker blive en god forretning for din virksomhed? Det er afsættet for en workshop, som Bæredygtig Bundlinje arrangerer. Workshoppen er relevant for små og mellemstore virksomheder fra alle brancher.

Stigende interesse for bæredygtighed blandt både forbrugere og de offentlige indkøbere gør, at det ikke længere er nok for virksomheder at kalde sig bæredygtige uden at kunne dokumentere det. Miljømærker kan både bidrage til at styrke virksomhedens profil over for kunder og samarbejdspartnere, og reducere omkostninger ved at minimere forbruget af energi, vand, kemi eller andre ressourcer.

I løbet af dagen vil deltagerne blive introduceret til forskellige miljømærker - og deres styrker og svagheder. Programmet vil også rumme oplæg ved virksomheder, der deler deres erfaringer.

Læs mere her.

Tilmelding sker her og er gratis.

Hvor og hvornår?

Den 4. september, Kl. 08.45 – 12.30, Gate 21, Auditoriet Liljens Kvarter 2, 2620 Albertslund.

Trend: Spiselige vandkugler og bæredygtig emballage

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om udviklingen, hvad angår emballage og bæredygtighed.

Nye medlemmer strømmer til grøn turismecertificering

Ansvarlighed vægter tungere og tungere, når erhvervs- og ferieturisterne skal vælge både destination, overnatnings- og konferencested. Turismens miljømærke, Green Key, viser vej til de mest bæredygtige i erhvervet og for nyligt er en række nye medlemmer kommet til ordningen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne