”price insights” er Googles nye funktion i internetsøgningen. Tech-virksomheden har indsamlet data, der viser, om hotelprisen er et godt tilbud i forhold datoen og kvaliteten, skriver Searchengineland.com.

Når man fremover søger på hotelovernatninger på Google, vil der i søgeresultatet være en boks, hvor Google sammenligner prisen med andre perioder og andre hoteller i nærheden. I øjeblikket tester Google på udvalgte søgninger, men snart vil deres nye feature være at finde i alle internetsøgninger.

Læs hele historien her

Har du fået læst?

Kunstig Intelligens indtager hotelbranchen

Kunstige intelligenser som f.eks. Google Assistent, Cortana, Siri findes allerede i vores telefoner, og i både USA og i Østen bliver de digitale assistenter brugt flittigt.

Skab oplevelser med dit brand

Som gæst i hotelkæden West Elm kan man lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, tage på tegnekurser og byvandringer i Charleston, og være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn

Få unik indsigt i det københavnske hotelmarked

Der er vækst på det københavnske hotelmarked, og mange nye værelser. Ved HORESTA HOTEL KICK-OFF 2019 vil en række brancheprofiler og eksperter give gøre jer klogere på, hvordan markedet ser ud i dag, og hvordan det vil udvikle sig de kommende år.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne