”price insights” er Googles nye funktion i internetsøgningen. Tech-virksomheden har indsamlet data, der viser, om hotelprisen er et godt tilbud i forhold datoen og kvaliteten, skriver Searchengineland.com.

Når man fremover søger på hotelovernatninger på Google, vil der i søgeresultatet være en boks, hvor Google sammenligner prisen med andre perioder og andre hoteller i nærheden. I øjeblikket tester Google på udvalgte søgninger, men snart vil deres nye feature være at finde i alle internetsøgninger.

Læs hele historien her

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Prisklausuler: Booking.com får medhold i Tyskland

En ny afgørelse har givet Booking.com medhold i deres prisklausuler over for hotellerne, som portalerne mener er til for at afholde kunderne fra at udnytte OTA’ernes tjenester gratis. Det skriver Booking.com.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne