Gæster forventer det uforventede i alle hotellers afkroge, og en grå kold stålelevator har de set før. Derfor arbejder flere hoteller med at løfte oplevelsen, når gæsterne skal op og ned, skriver HotelNewsNow.

”For os handler det om at skabe en mindeværdig oplevelse, og humoristisk interiør har positiv betydning for stemningen og gør oplevelsen unik,” siger Aliya Khan, der står for Marriotts globale design strategi. Det er alt fra lys og farve, der nytænkes.

Hos Marriots datterkæde Moxy har hvert hotel selv fået frie hænder til at designe elevatoren og en mindeværdig oplevelse, fordi det ikke længere bare er værelserne, gæsterne husker for deres besøg. Med andre ord skal elevatoren også være Instagramværdig for gæsterne.

Læs hele artiklen her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Burger King lancerer kødfri kæmpesucces i Danmark

Burger King introducerede for første gang en kødfri variant af deres ikoniske Whopper i den amerikanske sydstat St. Louis i april for at teste, om de kødelskende amerikanere overhoved var interesseret i plantebøffer. Der gik kun 29 dage før burgergiganten besluttede at rulle deres plantebaserede Impossible Whopper ud i samtlige restauranter i hele USA.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne