Gæster forventer det uforventede i alle hotellers afkroge, og en grå kold stålelevator har de set før. Derfor arbejder flere hoteller med at løfte oplevelsen, når gæsterne skal op og ned, skriver HotelNewsNow.

”For os handler det om at skabe en mindeværdig oplevelse, og humoristisk interiør har positiv betydning for stemningen og gør oplevelsen unik,” siger Aliya Khan, der står for Marriotts globale design strategi. Det er alt fra lys og farve, der nytænkes.

Hos Marriots datterkæde Moxy har hvert hotel selv fået frie hænder til at designe elevatoren og en mindeværdig oplevelse, fordi det ikke længere bare er værelserne, gæsterne husker for deres besøg. Med andre ord skal elevatoren også være Instagramværdig for gæsterne.

Læs hele artiklen her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Det økologiske foodservice-salg vokser fortsat markant

Omlægningen til mere økologi har fortsat masser af fart på i foodservice-segmentet, og ifølge helt nye tal fra Danmarks Statistik steg salget sidste år med 15 pct. til næsten 2,35 mia. kr., skriver FødevareWatch.dk.

Nyt firma sender smørrebrød direkte til døren

Hejdi Nielsen er sammen med sin mand Søren sprunget ud som iværksættere. De har sammen åbnet ‘Nielsen Dansk Mad’, som nok skal få smørrebrødsfans til at lytte efter, skriver MigOgKbh.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne