Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med Copenhagen Pride Week hylder København hvert år mangfoldigheden i hovedstaden med fest, farver og masser af kærlighed. Men mange unge med en anden seksualitet end flertallet møder desværre ikke kun kærlighed og accept, når de færdes i nattelivet.
Derfor lancerer Københavns Kommune en ny kampagne, Trygt Natteliv, der opfordrer unge til at tage medansvar og behandle hinanden ordentligt.
”Vi vil med kampagnen få de unge københavnere, som ikke selv oplever diskrimination, til aktivt at vise, at de ikke finder sig i, at andre bliver behandlet dårligt. Det er et fælles ansvar at blande sig og sige fra, og det vil vi gerne have flere unge til at gøre”, siger beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard (Venstre) i en pressemeddelelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025