Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.

Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.

Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

Se webinaret her

Karina Lafrenz
Juridisk chef
Karina Lafrenz

HORESTA: Pæn fremgang i hotelovernatninger i juli

Danske hoteller noterede 2,5 mio. overnatninger i juli, hvilket er 5 pct. flere end samme måned sidste år. Nye tal fra Danmarks Statistik viser fremgang fra både danske og udenlandske gæster – især amerikanerne markerer sig.

HORESTA: Moderat fremgang præger første halvår

Hotel- og restaurantbranchen har oplevet stabil vækst i starten af 2025. Ifølge HORESTA er aktiviteten god, men stigende omkostninger betyder, at væksten ikke nødvendigvis smitter direkte af på bundlinjen.

Log ind