Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Restauranter ser positivt på resten af 2025
22-08-2025
-
Lynguide: Gode råd om at give advarsler
22-08-2025
-
Jan Fischer går på pension efter 27 år i HORESTA
22-08-2025
PRESSEKLIP
-
Tivoli Friheden lægger ambitiøs plan efter nye ejere
22-08-2025
-
Ny direktør med international erfaring på Ruths Hotel
22-08-2025
-
Dansk hotelmilliardær har ingen planer om at sælge livsværket
22-08-2025
-
Regeringen vil afskaffe afgifter på kaffe og chokolade
22-08-2025
-
Turistdestination indgår partnerskab med stjernerytter
22-08-2025
-
Tidligere USA-ambassadør taler ved HORESTA Årsdag 2025
22-08-2025
-
Wonderful Copenhagen: Der er styr på turismen i København
22-08-2025
-
Nyt digitalt kort skal fremme økologiske spisesteder
22-08-2025