Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Justering af emballageordning er et vigtigt skridt i den rigtige retning
11-09-2025
-
EuroSkills 2025: Finaledagen venter branchens talenter
11-09-2025
-
HORESTAs nye overenskomster kan nu fås online og i trykt version
11-09-2025
-
Overnatningstal: Hotellerne oplevede pæn fremgang i juli
11-09-2025
PRESSEKLIP
-
Stjernekok forlader Søllerød Kro efter 12 år
11-09-2025
-
Aabenraa undersøger muligheder for at udvide hotelkapacitet
11-09-2025
-
Fynsk luksushotel overhaler d’Angleterre på topliste
11-09-2025
-
Royal Run vækker glæde blandt hoteller
11-09-2025
-
HORESTA: Pæn fremgang i hotelovernatninger i juli
11-09-2025
-
Udland: Fald i udenlandske turisters forbrug i USA
11-09-2025