Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Forbes guider amerikanske turister mod Nordsjælland
17-05-2025
-
Tysk momsændring presser dansk turisme og restauration
17-05-2025
-
Hotelhandel til omkring 500 mio. kr. i hjertet af København på vej
17-05-2025
-
Vestkysten opruster markedsføring mod hollandske turister
17-05-2025
-
Arthur Hotels fastholder stærkt millionoverskud i 2024
17-05-2025
-
Københavns Lufthavn åbner hurtigere sikkerhedstjek
17-05-2025