Siden Espresso House åbnede deres første kaffebar i 1996, har den svenske kæde fået vokseværk og er blevet nordens største kaffebar med over 500 barer fordelt i Norge, Sverige Finland, Tyskland og Danmark.
Espresso House har et fokus særlig på trivslen blandt deres medarbejdere. Mads Holmgaard giver i dagens afsnit et indblik i kaffekædens initiativ, Barista Puls, der gør kæden klogere på deres medarbejderes arbejdsglæde.
Desuden deler Mads Holmgaard sin viden om at arbejde med den yngre målgruppe, som udgør en stor del af staben hos kaffebarerne rundtom i hele landet. Her forsøger de at skabe gode fællesskaber og muligheder, blandt andet med deres ’Brew Your Future’, hvor de giver deres medarbejdere mulighed for at uddanne og udvikle sig.
Er du blevet nysgerrig på podcasten, kan du lytte til den på Spotify, Youtube, Apple Podcasts og Soundcloud.
HORESTA Lounge udkommer én gang om måneden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025