Siden Espresso House åbnede deres første kaffebar i 1996, har den svenske kæde fået vokseværk og er blevet nordens største kaffebar med over 500 barer fordelt i Norge, Sverige Finland, Tyskland og Danmark.
Espresso House har et fokus særlig på trivslen blandt deres medarbejdere. Mads Holmgaard giver i dagens afsnit et indblik i kaffekædens initiativ, Barista Puls, der gør kæden klogere på deres medarbejderes arbejdsglæde.
Desuden deler Mads Holmgaard sin viden om at arbejde med den yngre målgruppe, som udgør en stor del af staben hos kaffebarerne rundtom i hele landet. Her forsøger de at skabe gode fællesskaber og muligheder, blandt andet med deres ’Brew Your Future’, hvor de giver deres medarbejdere mulighed for at uddanne og udvikle sig.
Er du blevet nysgerrig på podcasten, kan du lytte til den på Spotify, Youtube, Apple Podcasts og Soundcloud.
HORESTA Lounge udkommer én gang om måneden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt klimaregnskab fra VisitDenmark viser turismens CO2-aftryk
22-10-2024
-
Tuborgfondet støtter unge madentreprenører med 3,8 mio. kr.
22-10-2024
-
Ny fond skal booste investeringer i kystturismen
22-10-2024
-
Regeringen satser på bæredygtig vækst i turismen frem mod 2030
22-10-2024
-
Regeringen vil booste turismen ved at ændre lukkelov
22-10-2024
-
Unge trækker besøgstallene op i restaurationsbranchen
22-10-2024
-
Minister afviser turistskat og bekymringer om overturisme i København
22-10-2024