HORESTA har indgået partnerskabsaftale med den internationale hotelkonference, The Lobby, som i år foregår den 3.-4. september i København.

The Lobby samler aktører fra den europæiske hotelbranche og har fokus på videndeling, netværk og på fremtidens hotelbranche. Derfor er der på konferencen også store navne på programmet, bl.a. Rasmus Munk fra The Alchemist, Anemette og Danni Bühlmann fra Bühlmann Hotel & Gastronomi og Bruno Marti og Christoph Hoffmann fra 25hours Hotels.

”Det er afgørende, at den danske hotelbranche har en stor konkurrenceevne og kan måle sig med vores omkringliggende lande. Konferencer som The Lobby er med til at bringe inspiration fra internationale eksperter til Danmark og dermed udvikle og ruste branchen til fremtiden. Derfor er vi meget glade for vores partnerskab med The Lobby,” siger Pia E. Voss, der er administrerende direktør i HORESTA.

Der er begrænsede pladser til The Lobby, og interesserede kan læse mere på The Lobbys hjemmeside.

HORESTA sænker kontingentet for medlemmer

Fra 1. oktober sænker HORESTA kontingentet for alle medlemsvirksomheder. Målet er at styrke organisationens position og gøre medlemskab attraktivt for endnu flere virksomheder.

Ny ekspertgruppe skal gøre København mere erhvervsvenlig

Københavns Kommune vil gøre det lettere at drive virksomhed i hovedstaden. Derfor har man nu nedsat en ekspertgruppe med tidligere minister Lene Espersen som formand. HORESTA har indstillet Jesper Marcussen fra Pluto Group til udvalget, hvor han skal være oplevelseserhvervets stemme.

Log ind