I fredags mødtes HORESTA og Booking.com i HORESTAs lokaler på Frederiksberg. Formålet var dels at evaluere og afslutte den kedelige sag med de manglende betalinger og dels, og lige så vigtigt, at drage læring til fremtiden.
Det var magtpåliggende for HORESTA, at benytte lejligheden til at etablere bedre kommunikationslinjer, så lignende sager fremover kan tages i opløbet.
HORESTA opfordrede på mødet herudover booking.com til, at gøre sig overvejelser om en kompensation til de medlemmer, der har ventet i flere uger på at få udbetalt deres tilgodehavender.
Afsluttende blev det aftalt på mødet, at HORESTA-medlemmer, som stadig har uafregnede tilgodehavender, kan indberette dem til HORESTA, som så vil bringe dem videre til Booking.com på en samlet liste, som bookingportalen vil sikre straksafregning af.
Er du medlem, og har penge til gode, kan du sende en mail til advokat, Jesper Juhlin, senest onsdag den 11. oktober med oplysninger om:
- Partner ID og navn på Booking.com
- Oplysninger om modtagne betalinger og restancer i forhold til udbetalingsoplysninger i Extranettet
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Der skal flere el-ladestandere ud i landdistrikterne
03-05-2024
-
Lær at forbedre din virksomheds indtægter
03-05-2024
-
Har medarbejderne ret til fri på Grundlovsdag?
03-05-2024
PRESSEKLIP
-
HORESTA styrker den grønne profil: Ansætter ny chef for bæredygtighed og certificering
03-05-2024
-
”Endnu en god sparringspartner”: Hoteldirektør indtræder i nordjysk turistbestyrelse
03-05-2024
-
Endnu et grønt stempel af hotel i København
03-05-2024
-
En ting afholder dansk økonomi fra at klare sig endnu bedre
03-05-2024
-
På hans restaurant afhænger menuen af kokkens humør - men én ting, går han aldrig på kompromis med
03-05-2024
-
Risskov Rejser har ny direktør på plads
03-05-2024