I fredags mødtes HORESTA og Booking.com i HORESTAs lokaler på Frederiksberg. Formålet var dels at evaluere og afslutte den kedelige sag med de manglende betalinger og dels, og lige så vigtigt, at drage læring til fremtiden.
Det var magtpåliggende for HORESTA, at benytte lejligheden til at etablere bedre kommunikationslinjer, så lignende sager fremover kan tages i opløbet.
HORESTA opfordrede på mødet herudover booking.com til, at gøre sig overvejelser om en kompensation til de medlemmer, der har ventet i flere uger på at få udbetalt deres tilgodehavender.
Afsluttende blev det aftalt på mødet, at HORESTA-medlemmer, som stadig har uafregnede tilgodehavender, kan indberette dem til HORESTA, som så vil bringe dem videre til Booking.com på en samlet liste, som bookingportalen vil sikre straksafregning af.
Er du medlem, og har penge til gode, kan du sende en mail til advokat, Jesper Juhlin, senest onsdag den 11. oktober med oplysninger om:
- Partner ID og navn på Booking.com
- Oplysninger om modtagne betalinger og restancer i forhold til udbetalingsoplysninger i Extranettet

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA lancerer ny kampagne forud for julefrokostsæsonen
27-11-2023
-
Snart tvinges Airbnb til at dele data med myndighederne
27-11-2023
-
Et hit blandt unge: Stod i kø i regnen da McDonald's i Farum slog dørene op
27-11-2023
-
Destination Vesterhavet lander ny direktør fra attraktionsbranchen
27-11-2023
-
Præsident for luksusbrand deler tendenser og udfordringer
27-11-2023
-
Kommune vil have strategi for autocampere
27-11-2023