I fredags mødtes HORESTA og Booking.com i HORESTAs lokaler på Frederiksberg. Formålet var dels at evaluere og afslutte den kedelige sag med de manglende betalinger og dels, og lige så vigtigt, at drage læring til fremtiden.
Det var magtpåliggende for HORESTA, at benytte lejligheden til at etablere bedre kommunikationslinjer, så lignende sager fremover kan tages i opløbet.
HORESTA opfordrede på mødet herudover booking.com til, at gøre sig overvejelser om en kompensation til de medlemmer, der har ventet i flere uger på at få udbetalt deres tilgodehavender.
Afsluttende blev det aftalt på mødet, at HORESTA-medlemmer, som stadig har uafregnede tilgodehavender, kan indberette dem til HORESTA, som så vil bringe dem videre til Booking.com på en samlet liste, som bookingportalen vil sikre straksafregning af.
Er du medlem, og har penge til gode, kan du sende en mail til advokat, Jesper Juhlin, senest onsdag den 11. oktober med oplysninger om:
- Partner ID og navn på Booking.com
- Oplysninger om modtagne betalinger og restancer i forhold til udbetalingsoplysninger i Extranettet
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Stjernekok vender tilbage til den gastronomiske scene
10-11-2024
-
HORESTA kritiserer bankers manglende lånevillighed
10-11-2024
-
København topper listen som Nordens stærkeste brand
10-11-2024
-
Kendt restaurant i Skagen lukker efter konkurs
10-11-2024
-
Gazellepris og royalt besøg hos Severin i Middelfart
08-11-2024
-
Ny direktør for Destination Vesterhavet
10-11-2024
-
Store forskelle i danskernes udespisevaner
10-11-2024
-
Danmark får visumfri adgang til Kina
10-11-2024