Boutique-hotellet The Audo i Københavns Nordhavn vil mere end at tiltrække internationale gæster, der går op i skandinavisk design. Det vil også bringe virksomheder og lokalområde sammen.

”Vi er et boutique-hotel med café og fine dining. Vi har stort fokus på kunst, mad og arkitektur, så huset tiltrækker både internationale gæster og mennesker fra lokale virksomheder, der lejer et mødelokale," fortæller Pernille Lykke, der er General Manager.

Hotellet, der er et af HORESTAs nyeste medlemmer, har flest gæster fra Nordamerika og Asien og fælles for dem er, at de går op i arkitektur og design. Men Pernille glæder sig over, at hun løbende ser flere og flere kendte ansigter i cafeen.

”Vi er virkelig begyndt at få godt fat i de lokale, der besøger vores cafe til et glas vin fredag eftermiddag eller kommer forbi til et stykke kage med deres børn.”

Inviterer gæsterne til fredagsbar
Hotellet er kommet godt fra start, og nyder godt af en mere lokal beliggenhed i Nordhavn fremfor i det indre København. Men hvor mange elsker den mere lokale atmosfære, er der også nogle gæster, der bliver forvirrede over, at de ikke kan bestille roomservice hele døgnet eller mødes af en åben reception.

”Lige nu har vi enormt fokus på at få formuleret tydeligt, at vi ikke har bemanding alle døgnets timer. At man som gæst skal tjekke ind på egen hånd efter klokken 18.00, og at vi ikke tilbyder room service. Derfor markedsfører vi os også som et residence. Til gengæld er vi meget synlige, når vi er i huset, og inviterer gæsterne på fredagsbar,” siger direktøren.

Hotel Insights 2025 - Vejle

Kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Hotel Insights 2025 - København

kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Ny i HORESTA: Subway gør comeback i Danmark med store ambitioner

Efter en årrække væk fra det danske marked er Subway tilbage med en massiv udrulning. Inden udgangen af 2026 vil danskerne kunne finde 16 restauranter i Danmark, og på længere sigt er målet 50. Medlemskabet hos HORESTA skal bidrage til, at kæden får den bedst mulige start i Danmark.

Log ind