Voldsomme stigninger i udgifter til alt fra råvarer, el og energi mærkes alle steder i samfundet. Men hvordan kan (og må) man forholde sig som turisme- og oplevelsesvirksomhed? Kan man for eksempel ensidigt ændre i en indgået aftale med kunden, fordi udgifterne stiger? Og må man føje et energitillæg til regningen?
Har I andre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte vores juridiske callcenter på 3524 8040 eller [email protected].

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025