Kølpin Hotels rummer badehotellerne Helenekilde Badehotel, Tisvildeleje Strandhotel og Hotel Sanders, og fællesnævneren i boutique-hotelkæden er luksusoplevelser målrettet det købestærke segment, hvad end det er med 180 graders havudsigt eller i hjertet af hovedstaden.

Virksomheden har nu valgt at samle alle aktiviteter i HORESTA. Adm. direktør i Kølpin Hotels, Karim Nielsen, begrunder det således:

”HORESTA har en utrolig stærk offentlig stemme, som kom særligt tydeligt til udtryk under coronakrisen. Organisationen formår på bedste vis at skabe en positiv debat om branchens behov via flot pressearbejde, samtidig med at organisationen evner at italesætte virksomhedernes udfordringer politisk. Det ønsker vi at bakke op om i vores virksomhed,” fortæller han, og tilføjer:

”For os er det vigtigt med en organisation, der har en stærk profil og 100 pct. fokus på branchen. Hotelerhvervets stemme skal ikke bare være en dråbe i et glas vand i en organisation med et væld af andre interesser,” lyder budskabet fra Karim Nielsen.

Drømmer stort – om udlandet

De 54 værelser på Hotel Sanders har nydt stor bevågenhed, og hotellet har blandt andet fundet vej til den prestigefyldte ”The Gold List” fra rejsemagasinet Condé Nast Traveler og er blevet kåret til Årets Hotel i Europa af Ahead Awards. Den store bevågenhed drømmer virksomheden om at bruge som afsæt til Sanders-hoteller uden for landets grænser.

”I dag har Sanders 80 pct. udenlandske gæster, og vi ser et stort potentiale i videreudvikle vores brand i flere europæiske byer. Vi tror på, at vi har opskriften på et koncept, som sagtens kan omsættes andre steder end i København, og der vil den fortsatte presseomtale selvfølgelig være en kæmpe hjælp på rejsen,” lyder det fra Karim Nielsen, adm. direktør i Kølpin Hotels. 

Har du styr på GDPR?

HORESTA tilbyder, sammen med samarbejdspartneren Lexoforms, en fysisk workshop, hvor du arbejder med GDPR-dokumentationen for din egen virksomhed.

Log ind