Danskernes sult på den unikke oplevelse bliver kun større i fremtiden. Men hvad skal der til for, at en restaurant skiller sig ud fra mængden, og hvordan kan hotellets geografiske placering bruges aktivt til at tiltrække gæster?
Det er nogle af de spørgsmål, du kan få svar på, når HORESTA byder indenfor til vores årsdag, ””Exploring the World of Tomorrow” den 24. november i Øksnehallen.
Her får vi nemlig besøg af indretningsdesigner Pernille Arlien-Søborg og livsstilsekspert Mads Arlien-Søborg, som udvikler koncepter for nogle af de stærkeste brands i hotel- og restauranterhvervet.
På dagen kommer du helt tæt på den strategiske proces, der skal til, for at udvikle et unikt brand, og du vil selvfølgelig også få et par gode råd med hjem om, hvad du selv skal tænke over, når du vil skabe en helt særlig oplevelse for dine gæster.
Har du endnu ikke fået tilmeldt dig HORESTA Årsdag 2022, så skynd dig at gøre det her.
Tilmelding er gratis for HORESTA-medlemmer.
Husk også at tilmelde dig vores After Hours-fest, der ligesom årsdagen foregår i DGI-Byen i København. I modsætning til sidste år er den dog flyttet til restauranten over kongrescentret, hvor der er udsigt ud over byens tage.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025