HORESTA har indgået ny medlemsfordelsaftale om kreditvurdering og inkasso med Collectia. Virksomheden differentierer sig fra andre traditionelle inkassovirksomheder. De kan nemlig tilbyde både kreditvurdering og inddrivelse af udeståender på en intelligent og effektiv måde.

Aftalen består i, at HORESTAs medlemmer får rabat på både kreditvurdering og abonnement. I kan læse mere om fordelen her.

Collectia kan hjælpe med forebyggelse mod tab samt håndtering af alle typer ydelser i forbindelse med inddrivelse, såsom rykker- og inkassoservice, administration af betalingsaftaler, rådgivning samt retslig behandling. Via deres onlineportal får man fuld gennemsigtighed over sagerne.

HORESTAs medlemschef, Nadeem Wasi, fortæller om den nye aftale:

”Man håber selvfølgelig aldrig, at det bliver nødvendigt med hverken rykkere eller inkassovarsler, når man skal have penge ind for den ydelse, gæsterne har modtaget. Men er det alligevel tilfældet, så har det for HORESTA været afgørende, at det sker via en seriøs og erfaren medspiller, og det får vores medlemmer uden tvivl i form af Collectia,” siger Nadeem Wasi.

Med fokus på respektfuld behandling, personlig rådgivning og ud fra dynamiske inddrivelsesforløb formet af kunstig intelligens, får man de bedste forudsætninger for at få udeståender inddrevet. Som noget særligt har Collectia adgang til data, der gør dem i stand til at angive sandsynligheden for inddrivelse, på hver enkelt sag.

”I Collectia er vi glade for at kunne præsentere det nye samarbejde med HORESTA. Med stor erfaring og indsigt i hotel-, restaurant- og turisterhvervet, ser vi frem til at hjælpe HORESTA’s medlemmer med at forebygge tab samt inddrive udeståender, som de har krav på.” siger Jesper Winther, Sales Director, Group i Collectia.

Klik her og se hvilken regnskabssystemer Collectia kan integrere med. 

Ring på 77 30 14 80 for at høre mere.

Log ind