De ca. 20.000 virksomheder, der har modtaget lønkompensation, kan nu indberette til slutafregningen for perioden mellem 30. august 2020 og 15. februar 2022.
Virksomhederne skal indsende dokumentation for de faktiske forhold i perioden for at sikre, at alle får den kompensation, de er berettiget til. Nogle virksomheder kommer til at tilbagebetale kompensation, mens andre skal have yderligere kompensation udbetalt.
Kompensation for faste omkostninger
Inden længe kan virksomheder også indberette deres faktiske forhold, hvis de har modtaget kompensation for faste omkostninger for perioden mellem 9. juli 2020 og 28. februar 2022.
Erhvervsstyrelsen forventer at åbne for indberetninger for kompensation for faste omkostninger medio juni. Virksomhederne vil modtage en besked i Digital Post, når det er muligt at indberette.
Kompensation for tabt omsætning
Det er allerede nu muligt at indberette til slutafregningen for virksomheder, der har modtaget kompensation for tabt omsætning for perioder mellem 1. september 2020 og 28. februar 2022.
Fristen for at indberette er den 30. september 2022
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Four Seasons åbner hotel på mondæn adresse i København
02-06-2026
-
Danmark slår rekord: 55 Michelin-stjerner
02-06-2026
-
Konflikten i Mellemøsten rammer hotellerne
02-06-2026
-
Tidligere Bellagroup-direktør får nyt topjob
02-06-2026
-
HORESTA: Logo på emballage kan udløse producentansvar
02-06-2026
-
Nyt studie: Ikoniske attraktioner skuffer turister
02-06-2026
-
Jørgensens Hotel bliver del af nordisk kæde
02-06-2026
-
Internationalt: Firenze udvider forbud mod korttidsudlejning
02-06-2026