Har I brug for bedre at kunne udregne et estimat for, hvilken kompensation I kan modtage?
HORESTA har nu udviklet en beregner med dette ene formål. For der kan være stor forskel på, hvad man tror, man får, og hvad virksomheden reelt har krav på.
Som medlem af HORESTA kan I downloade værktøjet og udregne et estimat på, hvor stor kompensation I kan modtage for faste omkostninger alt efter valgt kompensationsperiode.
Udfyld omsætning i kompensationsperioden, omsætning i referenceperioden og få et estimat for jeres kompensation for faste omkostninger i perioden.
Der er netop åbnet for kompensationsansøgningerne.
HORESTA afholdte den 20. januar 2022 webinar for medlemmer om faste omkostninger og kompensation. Medlemmer kan downloade præsentationen fra webinaret herunder.
HORESTAs medlemmer siger blandt andet om kompensationsrådgivningen:
”HORESTAs professionelle arbejde er uden sidestykke. Organisationens seriøse og konstruktive tilgang til erhvervets udfordringer gør en forskel, som mærkes hver eneste dag i en virksomhed som vores. I forbindelse med krisen har vi blandt andet gjort brug af HORESTAs rådgivning vedrørende sikring af den rigtige kompensation. Den hjælp har været til absolut topkarakter."
- Jan G. Larsen, direktør Hotel Nyborg Strand.
”Jeg er så taknemmelig for den rådgivning HORESTA har givet - ikke mindst på kompensationområdet, hvor organisationens eksperter har været tilgængelige med konkret og letforståelig rådgivning. Det har betydet at jeg kunne tage den rette beslutning om at lægge min lille restaurant i dvale, og dermed overleve ovenpå en lang økonomisk bølgedal.”
- Karina Ringgaard Møller, Indehaver af C´ho Fame
”Ansøgning af kompensation er en helt ny disciplin, som vi – desværre - er blevet tvunget ud i på grund af corona. Her har HORESTAs rådgivning været altafgørende, og organisationens ekspertise har betydet, at vi har opnået et betragteligt løft i den kompensation, som vi har opnået.”
- Thomas Kellner, CEO hos Casino Copenhagen, Casino Marienlyst, Casino Odense
”HORESTAs rådgivning har guidet os gennem ”kompensationsjunglen”, og vi kan kun rose den vejledning, som vi har fået fra organisationen. Den har gjort en enorm forskel, og nu er vi sikre på, at vi får den kompensation, vi reelt har krav på.”
- Søren Skydt-Nielsen, Master Franchisetager, Zócalo i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Engelsk i servicebranchen bliver stadig mere udbredt i København
03-10-2024
-
Populær københavnsk restaurant-kæde går konkurs
03-10-2024
-
Salg af ejendom sikrer opgradering af Benniksgaard Hotel
03-10-2024
-
VisitData kræver kompetenceløft hos mindre destinationer
03-10-2024
-
September-rekord i Københavns Lufthavn
03-10-2024
-
Ny ledelse på Vejrø Resort skal sikre fortsat vækst
03-10-2024
-
Priserne på luksushoteller stiger globalt
03-10-2024
-
Restaurantchef søges til Tangkroen med "VILD løn"
03-10-2024