Svendborg har over de seneste ti år udviklet og forfinet en skudsikker metode til at tiltrække turister fra hele landet gennem sommermånederne juni, juli og august.
På Hotel Svendborg har det fået belægningsprocenten til at stige fra omkring 60 procent til over 90, og derfor var det en glad og tilfreds direktør, HORESTA mødte, da vi lagde vejen forbi hos Tom Pelle Jensen for at tage den sydfynske turismetemperatur oven på coronakrisens hærgen.
Tom Pelle Jensen er direktør for Halberg Hotels, som udover Hotel Svendborg driver Hotel Fredericia – begge under Best Western-brandet.
Hør her Tom Pelle Jensen fortælle, hvordan Svendborg har knækket koden til at få fyldt hotelsengene. Sommer efter sommer. År efter år.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025