Selvom vi kun skriver oktober, har julefeberen ramt Wonderful Copenhagen. Turismeorganisationen er i gang med at forberede dette års kampagner, som skal tiltrække turister til København for at opleve julen i hovedstaden.
I midten af november lancerer Wonderful Copenhagen den nationale kampagne Københavner Kærlighed, der er målrettet Fyn og Jylland, og den internationale kampagne Copenhagen Christmas Capital, som er målrettet Danmarks nabolande.
Turisme- og oplevelsesvirksomheder i hovedstaden kan blive en del af kampagnerne og dermed få promoveret julebegivenheder gennem Wonderful Copenhagens kanaler.
Sådan bliver I en del af kampagnerne
Som et led i kampagnen, skal jeres arrangement oprettes som begivenhed på Facebook.
Da det altoverskyggende tema er jul, er det en forudsætning, at jeres begivenhed bærer præg af jul.
Når begivenheden er oprettet, skal I tilføje VisitCopenhagens Facebookside som medorganisator – Det finder I en guide til her.
Herefter sender I en mail til [email protected] med en kort beskrivelse af begivenheden, link til facebookbegivenheden, praktiske oplysninger (tid, sted pris etc.) og et billede i 16:9 format (evt. fotokreditering).
Ønsker I at være en del af den internationale kampagne, skal begivenheden være på engelsk.
I kan læse mere her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Engelsk i servicebranchen bliver stadig mere udbredt i København
03-10-2024
-
Populær københavnsk restaurant-kæde går konkurs
03-10-2024
-
Salg af ejendom sikrer opgradering af Benniksgaard Hotel
03-10-2024
-
VisitData kræver kompetenceløft hos mindre destinationer
03-10-2024
-
September-rekord i Københavns Lufthavn
03-10-2024
-
Ny ledelse på Vejrø Resort skal sikre fortsat vækst
03-10-2024
-
Priserne på luksushoteller stiger globalt
03-10-2024
-
Restaurantchef søges til Tangkroen med "VILD løn"
03-10-2024