#TogetherForHospitality. Det er budskabet fra den fælleseuropæiske hotel- og restaurantorganisation, HOTREC, i en ny stor kampagne. For der er ingen tvivl om, at erhvervet har været blandt de hårdest ramte af COVID-19, og der er brug for opbakning fra EU til at få sektoren genrejst.
HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen, sidder også for bordenden i HOTREC, og han mener, at det har en stor værdi, når erhvervet på tværs af landegrænser lægger et fælles pres.
”Pandemien har medført både afskedigelser, virksomhedskonkurser og en enorm usikkerhed om erhvervets fremtidsudsigter. I HOTREC har vi løbende dialog med relevante interessenter i Bruxelles, og denne kampagne har til hensigt at sprede branchens budskaber på sociale medier,” fortæller Jens Zimmer Christensen.
HOTREC mener blandt andet, hjælp til erhvervet ikke blot er afgørende for virksomhederne, men også for at skabe mindeværdige oplevelser og hæve levestandarden i de europæiske lande.
I kan følge kampagnen ved at søge på hashtagget #TogetherForHospitality på Twitter.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA peger på vigtig opbakning til udeservering
06-12-2023
-
HORESTA: Eksplosiv vækst i antallet af hoteller
06-12-2023
-
HORESTA glæder sig over ny lov om betalingskonto
06-12-2023
-
Det handler om mennesker og følelser
06-12-2023
-
Udsigt til ny attraktion bekymrer visse borgere
06-12-2023
-
Sidste arbejdsdag på Hotel Fakkelgaarden
06-12-2023