#TogetherForHospitality. Det er budskabet fra den fælleseuropæiske hotel- og restaurantorganisation, HOTREC, i en ny stor kampagne. For der er ingen tvivl om, at erhvervet har været blandt de hårdest ramte af COVID-19, og der er brug for opbakning fra EU til at få sektoren genrejst.
HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen, sidder også for bordenden i HOTREC, og han mener, at det har en stor værdi, når erhvervet på tværs af landegrænser lægger et fælles pres.
”Pandemien har medført både afskedigelser, virksomhedskonkurser og en enorm usikkerhed om erhvervets fremtidsudsigter. I HOTREC har vi løbende dialog med relevante interessenter i Bruxelles, og denne kampagne har til hensigt at sprede branchens budskaber på sociale medier,” fortæller Jens Zimmer Christensen.
HOTREC mener blandt andet, hjælp til erhvervet ikke blot er afgørende for virksomhederne, men også for at skabe mindeværdige oplevelser og hæve levestandarden i de europæiske lande.
I kan følge kampagnen ved at søge på hashtagget #TogetherForHospitality på Twitter.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny forpagter ser frem til at tage imod gæster på historisk hotel
06-09-2024
-
Ny direktør i kaffeselskab skal løfte væksten
06-09-2024
-
Rekordår for Marielyst: Tyske turister strømmer til
06-09-2024
-
Fremtidens turister skal tæt på de lokale
06-09-2024
-
Fra næste år dropper Sverige afgift på flybilletter
06-09-2024
-
Travl vej ved hoteller og Burger King bliver spærret midlertidigt
06-09-2024