Det er vigtigt, at kunderne har kendskab til virksomhedens eksistens, og at man er synlig på nettet dér, hvor gæsterne kommunikerer, deler og søger information samt inspiration. Fordi en stigende andel af bookinger og ordrer sker online.
HORESTAs kursus gennemgår de forskellige muligheder for at øge synligheden på internettet. I løbet af kursusdagen får I mulighed for at afdække jeres virksomheds tilstedeværelse på internettet med henblik på at prioritere optimerings-mulighederne for øget synlighed online.
HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. I tilknytning til kampagnen er der udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring. Dette vil også blive inddraget på kursusdagen.
Tid & Sted
Fredag d. 4. september kl. 9.00 - 16.00 – HORESTA, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg
Underviser
Kaare Harry Kjerrumgaard, selvstændig underviser og konsulent.
Hvem bør deltage
Ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale
Pris – alle priser er ekskl. moms
Medlemmer: 2.500 kr. ekskl. moms pr. medarbejder - for yderligere medarbejdere fra samme virksomhed 1.500 kr. ekskl. moms.
Ikke medlemmer: 5.000 kr. ekskl. moms pr. medarbejder.
Tilmelding
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Få indblik i hotelbranchens tal og tendenser
26-05-2023
-
Fokus på et sundt arbejdsmiljø med nyt tiltag
26-05-2023
PRESSEKLIP
-
Nordsjællandsk herregård skal omdannes til hotel
26-05-2023
-
20-årig skal stå i spidsen for helt ny type Sunset
26-05-2023
-
Kæde misser kæmpeaftale med saudiarabere
26-05-2023
-
Dansk hotelkoncern får kendt bestyrelsesmedlem
26-05-2023
-
HORESTA: Optimismen blomstrer på ny i hotel- og restaurationsbranchen
26-05-2023
-
Hotelgigant vil købe Comwells amerikanske partner
26-05-2023