Det er vigtigt, at kunderne har kendskab til virksomhedens eksistens, og at man er synlig på nettet dér, hvor gæsterne kommunikerer, deler og søger information samt inspiration. Fordi en stigende andel af bookinger og ordrer sker online.
HORESTAs kursus gennemgår de forskellige muligheder for at øge synligheden på internettet. I løbet af kursusdagen får I mulighed for at afdække jeres virksomheds tilstedeværelse på internettet med henblik på at prioritere optimerings-mulighederne for øget synlighed online.
HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. I tilknytning til kampagnen er der udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring. Dette vil også blive inddraget på kursusdagen.
Tid & Sted
Fredag d. 4. september kl. 9.00 - 16.00 – HORESTA, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg
Underviser
Kaare Harry Kjerrumgaard, selvstændig underviser og konsulent.
Hvem bør deltage
Ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale
Pris – alle priser er ekskl. moms
Medlemmer: 2.500 kr. ekskl. moms pr. medarbejder - for yderligere medarbejdere fra samme virksomhed 1.500 kr. ekskl. moms.
Ikke medlemmer: 5.000 kr. ekskl. moms pr. medarbejder.
Tilmelding
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA vil komme dårligt arbejdsmiljø til livs
08-06-2023
-
Flere melder sig i debatten om begrænsning af udeservering
08-06-2023
-
Fokuserer på kongresser med langsigtet værdi
08-06-2023
-
Nødplan virker ikke: Lufthavnsforsinkelser fortsætter ind i sommerferien
08-06-2023
-
Hotelkæde udnævner erfaren profil til chef
08-06-2023
-
Kurbadshotel bryder barrierer ned: Nu strømmer de lokale til hotellets faciliteter
08-06-2023