Det er vigtigt, at kunderne har kendskab til virksomhedens eksistens, og at man er synlig på nettet dér, hvor gæsterne kommunikerer, deler og søger information samt inspiration. Fordi en stigende andel af bookinger og ordrer sker online.

HORESTAs kursus gennemgår de forskellige muligheder for at øge synligheden på internettet. I løbet af kursusdagen får I mulighed for at afdække jeres virksomheds tilstedeværelse på internettet med henblik på at prioritere optimerings-mulighederne for øget synlighed online.

HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. I tilknytning til kampagnen er der udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring. Dette vil også blive inddraget på kursusdagen.

Tid & Sted 
Fredag d. 4. september kl. 9.00 - 16.00 – HORESTA, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg

Underviser 
Kaare Harry Kjerrumgaard, selvstændig underviser og konsulent.

Hvem bør deltage
Ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale

Pris – alle priser er ekskl. moms
Medlemmer: 2.500 kr. ekskl. moms pr. medarbejder - for yderligere medarbejdere fra samme virksomhed 1.500 kr. ekskl. moms.
Ikke medlemmer: 5.000 kr. ekskl. moms pr. medarbejder.

Tilmelding

Meld jer til kurset her.

Bühlmann lander atter et tocifret millionoverskud

Den danske hotelkoncern Bühlmann er kommet ud af 2023 med et tocifret årsresultat, som samtidig er det næstbedste resultat til dato. Nu ser koncernen frem til at vækste sin portefølje yderligere.

Ejer sælger hotel efter 24 år ved roret

Et sønderjysk hotel med 119 værelser er blevet sat til salg til et tocifret millionbeløb. Der er brug for et generationsskifte, lyder det fra hotellets ejer.

Log ind