Hvem har gjort noget ekstra for, at ’brande’ Danmark som en grøn destination? Kender du svaret, vil HORESTA meget gerne modtage din nominering til årets MARIA-pris, som vi uddeler på HORESTAs Årsdag den 14. november i Tivoli Congress Center.

MARIA står for Marketing Award for Raising International Awareness, og tidligere vindere tæller blandt andre kokkene Rasmus Kofoed og René Redzepi samt filminstruktøren Susanne Bier.

Da temaet for årsdagen i år er bæredygtighed - eller SusDANEability, som vi kalder det – er vi i år på jagt efter nomineringer af personer og virksomheder, der har været bannerførere for bæredygtighed i erhvervet og har bidraget til den grønne profil, som dansk turisme er kendetegnet ved.

Skriv derfor gerne til Sebastian Skougaard Markfoged på SSM@horesta.dk, hvis du har et godt bud på modtageren af årets MARIA-pris, og selvfølgelig med en god begrundelse for, hvorfor det lige netop er din kandidat, som er egnet.

Husk at tilmelde dig
På HORESTA Årsdag kan du ikke alene opleve overrækkelsen af MARIA-prisen, men også netværke med branchen, lytte til topchefer og inspirerende talere, der fra scenen leverer deres bud på, hvordan man forener bæredygtighed og forretning.

Du kan læse holde dig orienteret om programmet og møde årets talere på www.horesta.dk/aarsdag

Vi glæder os til at se dig til en forrygende dag og en festlig aften!

TILMELDING TIL HORESTA ÅRSDAG 2019

Helsingør truer med turismeexit

Et enigt kultur- og turismeudvalg i Helsingør, der repræsenterer et massivt flertal i byrådet, står bag en anbefaling om, at Helsingør Kommune bliver en del af turismesamarbejdet i Wonderful Copenhagen (WoCo), og borgmester Benedikte Kiær (K) skal anbefale de øvrige ejere af VisitNordsjælland i form af kommunerne Halsnæs, Fredensborg, Gribskov og Hillerød, at man i fællesskab lægger sig under WoCo's paraply, skriver Frederiksborg Amts Avis.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne