Ved at investere i at optimere din online markedsføring og synlighed kan der faktisk være penge at spare. Det kan nemlig være medvirkende til at nedbringe kommissionerne til de store bookingportaler.

Når HORESTA den 7. oktober på Best Western Plus Hotel Fredericia præsenterer den nye hotelanalyse Hotel Market Report, så er Thomas Holst, CTO hos Green.Click, blandt talerne.

Green.Click arbejder med optimering af online synlighed, og virksomheden ser det som et afgørende konkurrenceparameter i hotelbranchen. Thomas Holst og teamet fra Green.Click vil fortælle om, hvordan man som hotel kan sikre flere direkte bookinger og en bedre kundeoplevelse ved selv at stå for markedsføringen. Og måske endda ligefrem vinde markedsandele.

Få unik brancheindsigt på seminarer

HORESTA har i Hotel Market Report analyseret regnskaberne fra hoteller, kroer og konferencecentre, og set nærmere på tendenserne i omsætning, efterspørgsel og indtjening. Vi har ændret navnet af Normtalsanalysen til Hotel Market Report, da det denne gang kun er nøgletal for de danske hoteller.

HORESTA præsenterer de nye tal for hotelerhvervets udvikling, og i den anledning vil vi meget gerne invitere dig til vores seminarer:

Mandag, den 7. oktober hos Best Western Plus Hotel Fredericia, Fredericia kl. 9.00 – 13.30

Torsdag, den 10. oktober hos DGI-byen, København, kl. 9.00 – 13.30

Hotel Market Insights henvender sig til alle med interesse for hotelerhvervets udvikling, herunder leverandører, banker, revisorer, konsulenter, kommende iværksættere og ikke mindst branchens virksomheder.

For yderligere information kontakt:

Karin.jpg
Chefkonsulent
Karin Bækby Petersen

Hotel kick-off

Sæt allerede nu kryds i kalenderen den 19. marts, når HORESTA afholder Hotel kick-off i trekantområdet!

Nærmere information om tid, sted og tilmelding vil komme snarest.

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro

Som et led i de organisatoriske ændringer der er sket i Montra Hotel A/S i 2019 kan virksomheden nu byde velkommen til Ture Lyhne som ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro. Ture Lyhne kommer fra en stilling som Category Developer, Tulip Food Company/DC Foods.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne