Ved at investere i at optimere din online markedsføring og synlighed kan der faktisk være penge at spare. Det kan nemlig være medvirkende til at nedbringe kommissionerne til de store bookingportaler.

Når HORESTA den 7. oktober på Best Western Plus Hotel Fredericia præsenterer den nye hotelanalyse Hotel Market Report, så er Thomas Holst, CTO hos Green.Click, blandt talerne.

Green.Click arbejder med optimering af online synlighed, og virksomheden ser det som et afgørende konkurrenceparameter i hotelbranchen. Thomas Holst og teamet fra Green.Click vil fortælle om, hvordan man som hotel kan sikre flere direkte bookinger og en bedre kundeoplevelse ved selv at stå for markedsføringen. Og måske endda ligefrem vinde markedsandele.

Få unik brancheindsigt på seminarer

HORESTA har i Hotel Market Report analyseret regnskaberne fra hoteller, kroer og konferencecentre, og set nærmere på tendenserne i omsætning, efterspørgsel og indtjening. Vi har ændret navnet af Normtalsanalysen til Hotel Market Report, da det denne gang kun er nøgletal for de danske hoteller.

HORESTA præsenterer de nye tal for hotelerhvervets udvikling, og i den anledning vil vi meget gerne invitere dig til vores seminarer:

Mandag, den 7. oktober hos Best Western Plus Hotel Fredericia, Fredericia kl. 9.00 – 13.30

Torsdag, den 10. oktober hos DGI-byen, København, kl. 9.00 – 13.30

Hotel Market Insights henvender sig til alle med interesse for hotelerhvervets udvikling, herunder leverandører, banker, revisorer, konsulenter, kommende iværksættere og ikke mindst branchens virksomheder.

For yderligere information kontakt:

Karin.jpg
Chefkonsulent
Karin Bækby Petersen
WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Hip nazibunker forvandles til luksushotel

Bunkeren på Feldstraße i bydelen St. Pauli i Hamborg blev opført af nazisterne under 2. verdenskrig for at beskytte folk mod luftangreb. Den solide bygning har siden fået lov til at blive stående og er i dag fredet. Allerede i årene efter krigen bosatte flere virksomheder inden for mediebranchen sig i bunkeren. Siden er der både kommet koncertsteder, teatre og natklubber.

Skjern får nyt spisested og måske et hotel

John Hundevadt og Ida Wang Hundevadt planlægger at indrette en restaurant i Skjerns Torvehaller. Spisestedet tæller i alt 817 kvadratmeter plus kælder, og selve restauranten får plads til 150 gæster, skriver JV.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne