Hvem har gjort noget ekstra for, at ’brande’ Danmark som en grøn destination? Kender du svaret, vil HORESTA meget gerne modtage din nominering til årets MARIA-pris, som vi uddeler på HORESTAs Årsdag den 14. november i Tivoli Congress Center.

Deadline for nomineringer er fredag den 18. oktober.

MARIA står for Marketing Award for Raising International Awareness, og tidligere vindere tæller blandt andre kokkene Rasmus Kofoed og René Redzepi samt filminstruktøren Susanne Bier.

Da temaet for årsdagen i år er bæredygtighed - eller SusDANEability, som vi kalder det – er vi i år på jagt efter nomineringer af personer og virksomheder, der har været bannerførere for bæredygtighed i erhvervet og har bidraget til den grønne profil, som dansk turisme er kendetegnet ved.

Skriv derfor gerne til Sebastian Skougaard Markfoged på [email protected], hvis du har et godt bud på modtageren af årets MARIA-pris, og selvfølgelig med en god begrundelse for, hvorfor det lige netop er din kandidat, som er egnet.

Husk at tilmelde dig
På HORESTA Årsdag kan du ikke alene opleve overrækkelsen af MARIA-prisen, men også netværke med branchen, lytte til topchefer og inspirerende talere, der fra scenen leverer deres bud på, hvordan man forener bæredygtighed og forretning.

Du kan læse holde dig orienteret om programmet og møde årets talere på www.horesta-aarsdag.dk/

Vi glæder os til at se dig til en forrygende dag og en festlig aften!

Tilmeld dig HORESTA ÅRSDAG 2019 her.

Bæredygtighed lever i det skjulte

Landets indkøbere af events og konferencer har for svært ved at orientere sig i, hvordan venues og konferencecentre reelt arbejder med miljø og bærdygtighed, viser ny undersøgelse.

Log ind