Før der tages hul på programmet af talere til HORESTA Årsdag den 14. november, slår vi dørene op til en fantastisk Community Pavilion, hvor leverandører og samarbejdspartnere til erhvervet står på spring for at inspirere og underholde. Når du ikke hele vejen rundt inden programmet starter, kan det selvfølgelig også nås i både pauserne, eller efter lyset slukkes i salen.
Men faktisk kan du tyvstarte på oplevelsesuniverset allerede nu. MK Illumination har lavet lysinstallationer over hele verden, og sender I et billede af jeres virksomhed giver de et gratis bud på, hvordan jeres bygninger vil se ud i den vildeste juleudsmykning. Send billedet af jeres virksomhed til Helle Lund Storm på [email protected].
På dagen vil der være masser af fest, mad og drikke, når I udforsker de mange boder. Ved boden for vores nye brandingkampagne ’Hospitality Career” kan du se en række af branchens største talenter sable champagne og åbne østers. Og selvfølgelig er der smagsprøver på begge dele.
Bæredygtighed skinner også igennem hos udstillerne. Conscious Convenience står blandt andet klar til at måle jeres virksomheds klimascore, hvis I udfylder dette skema. Kom forbi standen og hør, hvordan du kan benytte klimascoren til at skabe vækst for din forretning.
Og så må du ikke glemme at besøge vores grønne photo booth og få et minde med fra dagen.
Du kan se alle sponsorerne og læse mere om dagen på www.horesta-aarsdag.dk.
Har du stadig ikke tilmeldt dig årsdag og branchefest, er det ved at være sidste chance, da der snart lukkes for tilmeldinger. Tilmeld dig her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024