Vil du være med til at få flere unge til at vælge en karriere i hotel-, restaurant- og turismeerhvervet? Så er du måske den ambassadør, som HORESTA og 3F leder efter til en ny kampagne. Du vil bl.a. få mulighed for at fortælle om din arbejdsdag, deltage i et photoshoot og få udvidet dit netværk i branchen.

Kampagnen skal vise alt det, der er fedt ved at arbejde i hotel-, restaurant- og turismeerhvervet? Den gode energi, de unikke oplevelser, fagligheden, det særlige fællesskab og den international atmosfære. You name it! Skriv og fortæl os, hvad der tiltaler netop dig?

Når vi har indsamlet alle de potentielle rollemodeller, vil vi foretage en udvælgelse.

Her finder I et skema, som vi vil bede jer udfylde.

Vi ser frem til at høre fra jer.

For yderligere information kontakt:

Katrine-1920x1280.jpg
Projektleder
Katrine Dichmann Christophersen

Turismefremme

De offentlige investeringer på ca. 650 mio. kr. om året i dansk turisme skal bruges mere effektivt. Samtidig skal der mere fart på digitaliseringen - både for at styrke virksomhedernes drift og forbedre servicen over for turisterne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne