Dabbers Social Bingo er navnet på Englands første bingo-hal, der særligt tiltrækker Millennial-generationen. Med temaer som “Saturday Night Jackpot Bingo”, “Vintage Bingo” eller “Disco Bingo” kan man tage vennerne under armen, og spille om diverse præmier, penge og rejser, mens gæster nyder en drink eller burger fra en af de mange street-food-steder i bingo-hallen.

På scenen bliver tallene trukket fra en gigantisk tromle af dagens vært, der kan være alt lige fra en drag queen til en komiker eller DJ, som giver et spektakulært show ud fra dagens tema.

Udover at forny det traditionelle spil med diverse temaer og underholdende shows, har visse af tallene også fået nyt liv. For eksempel vil nummer 88 ikke længere blive kaldt “two fat ladies” men i stedet “two body-positive ladies”.

Baren der åbnede i december sidste år i det østlige London har åbent ugens 7 dage med i alt 12 forskellige temaer at vælge mellem som gæst.

Muligheder/perspektivering:

Hvordan kan I samle jeres gæster om nostalgiske oplevelser i nye rammer?

Hvordan kan I nytænke og forny traditionelle services/tilbud, der skaber en unik oplevelse?

Læs mere:

https://dabbers.bingo/


Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi. De har bl.a. kortlagt fremtidens møde- og konferenceformater med Inspiring Denmark, udviklet hoteloplevelser med Radisson BLU, leveret koncepter til oplevelsesparker som KRAFT i Ringkøbing, faciliteret en sammensmeltning af gastronomi og 3D-print med Malling og Schmidt, udviklet stedsbundne signaturoplevelser i ni sønderjyske byer, samarbejdet med VisitDenmark om digital gæsteservice og meget, meget mere.
De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids inden for turisme og oplevelsesøkonomi.

Hotel leverer hundehvalpe til værelset

”Er det roomservice? Jeg vil gerne bestille en hvalp.” Sådan kan det snart komme til at lyde på Kimpton Hotel Monaco i Denver, USA. De har nemlig opfundet en ny tilbudspakke til deres gæster, 'Puppies + Prosecco', hvor man får sendt en omgang bobler op til værelset – og en håndfuld nuttede hundehvalpe, skriver EB.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne