Brunch er populært i Danmark, såvel som i mange andre lande. Men i USA er det er en weekend sport. Alle spiser ude og i weekenden skal både maven og fællesskabet plejes. Nu er der kommet en ny version af brunch, der er ved at tage hele landet med storm.

En version der selv på en almindelig formiddag i weekenden, skaber kø udenfor restauranter og cafeer, som var de en ny smart natklub. Når konkurrencen er stor og markedet sultent, i mere end en forstand, er det på tide at lave noget, der kan skille dig ud fra mængden.

En af de hotteste trends er noget der kaldes Drag Brunch. Et koncept der giver de spisende en oplevelse til deres måltid, samtidigt med, at det taler ind i tidsånden omkring inklusivitet, diversitet, mere power på individuelle såvel som kulturelle udtryksformer. Så hvis du vil starte weekenden med en kø udenfor din dør, så tænk i nye baner.

Glade kunder bruger flere penge, og med Drag Brunch eller anden form for twist giver du dine gæster et skud energi fra morgenstunden.

 

Muligheder/perspektivering:

● Hvordan kan du øge oplevelsen af dit sted, dit produkt, din service ved at samarbejde med den lokale autenticitet og/eller med personligheder der skaber stemning og oplevelser?

Læs mere:

Drag Brunch Is the Most Important Meal of the Week

____________________________________________________________________________________

Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi. De har bl.a. kortlagt fremtidens møde- og konferenceformater med Inspiring Denmark, udviklet hoteloplevelser med Radisson BLU, leveret koncepter til oplevelsesparker som KRAFT i Ringkøbing, faciliteret en sammensmeltning af gastronomi og 3D-print med Malling og Schmidt, udviklet stedsbundne signaturoplevelser i ni sønderjyske byer, samarbejdet med VisitDenmark om digital gæsteservice og meget, meget mere.
De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids inden for turisme og oplevelsesøkonomi.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Rejsende vil ikke være del af overturisme

Hvad kommer til at definere turismeerhvervet næste år? Booking.com har givet deres bud, og her nævner platformen ’rise of the second cities’ – altså øget fokus på de byer, som ligger i laget lige under hovedstader m.m.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne