Mange virksomheder er i tvivl om i hvilket omfang og, hvordan de må markedsføre sig overfor både potentielle og tidligere kunder. Særligt spørgsmål omkring udsendelse af markedsføringsmateriale på e-mail samt udsendelse af nyhedsbreve giver anledning til mange spørgsmål.
I en helt ny udgave af den såkaldte ”spam-vejledning” giver Forbrugerombudsmanden svar på rigtig mange af de spørgsmål, som virksomhederne kan have i forbindelse med markedsføring overfor forbrugerkunder.
Den nye vejledning tager højde for den seneste teknologiske udvikling og indeholder en række konkrete eksempler baseret på den seneste retspraksis. I forbindelse med udgivelsen afholder Forbrugerombudsmanden et orienteringsmøde om den nye vejledning den 25. januar 2019, kl. 14.00.
Den nye vejledning og orientering herom kan findes her.
Hvis I har spørgsmål om markedsføring kan I altid kontakte HORESTA.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Vækst i turismeforbrug løfter hele Vesterhavsområdet
29-05-2025
-
Erfaren direktør skal stå i spidsen for Scandic Aarhus City
29-05-2025
-
Marriott markerer 50 år i Europa med 1.300 hoteller
29-05-2025
-
Lempet lukkelov skal styrke handel og turisme
29-05-2025
-
To nye kvinder træder ind i Horestas bestyrelse
29-05-2025
-
Subway vender tilbage til Danmark med nye ambitioner
29-05-2025
-
Comwell reducerer CO2-udledning med 12 pct. i 2024
29-05-2025
-
Unikt Space Center og hotelbyggeri planlagt i Billund
29-05-2025