Hvilken rolle skal de nye destinationsselskaber spille i dansk turisme? Hvilke opgaver skal de løse? Og hvilke mål skal de opnå for at blive succesfulde?
Bliv inspireret af en række toneangivende eksperter, danske turismevirksomheder og destinationsselskaber, der kommer med deres bud på, hvorfor destinationerne er vigtige for Danmark som turistmål, og hvad de skal fokusere på i fremtiden for at blive succesfulde. Vær med til at sætte kursen for destinationernes fremtid, når vi i løbet af konferencen drøfter deres muligheder og udfordringer.
Det endelige program bliver snart offentliggjort.
Arrangeres af HORESTA sammen med Danske Destinationer, Dansk Erhverv, Dansk Industri, KL og Turisterhvervets Samarbejdsforum.
Målgruppe
Konferencen er målrettet ledere og beslutningstagere inden for dansk turisme bredt set: virksomheder, destinationsselskaber, kommuner, ministerier, brancheforeninger og organisationer.
Tilmelding
Du tilmelder dig konferencen her.
Tid og sted
Den 26. marts kl. 09.30-16.00
Comwell Conference Center Copenhagen (Bella Sky), Center Boulevard 5, 2300 København S
Pris: 995 DKK ekskl. moms
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025