Hvilken rolle skal de nye destinationsselskaber spille i dansk turisme? Hvilke opgaver skal de løse? Og hvilke mål skal de opnå for at blive succesfulde?
Bliv inspireret af en række toneangivende eksperter, danske turismevirksomheder og destinationsselskaber, der kommer med deres bud på, hvorfor destinationerne er vigtige for Danmark som turistmål, og hvad de skal fokusere på i fremtiden for at blive succesfulde. Vær med til at sætte kursen for destinationernes fremtid, når vi i løbet af konferencen drøfter deres muligheder og udfordringer.
Det endelige program bliver snart offentliggjort.
Arrangeres af HORESTA sammen med Danske Destinationer, Dansk Erhverv, Dansk Industri, KL og Turisterhvervets Samarbejdsforum.
Målgruppe
Konferencen er målrettet ledere og beslutningstagere inden for dansk turisme bredt set: virksomheder, destinationsselskaber, kommuner, ministerier, brancheforeninger og organisationer.
Tilmelding
Du tilmelder dig konferencen her.
Tid og sted
Den 26. marts kl. 09.30-16.00
Comwell Conference Center Copenhagen (Bella Sky), Center Boulevard 5, 2300 København S
Pris: 995 DKK ekskl. moms
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danske turismetalenter med på prestigefyldt Forbes-liste
26-04-2025
-
HORESTA kritiserer Arena Næstved for unfair konkurrence
26-04-2025
-
Ny hotelchef udnævnt på ProfilHotels Mercur
26-04-2025
-
Pakhus Bryggen opnår Green Key-certificering
26-04-2025
-
Amerikanske turister søger kvalitet og autenticitet i Danmark
26-04-2025
-
Danmarks ældste hotel kæmper med underskud efter udfordrende sæson
26-04-2025
-
Kolding Hotel Apartments investerer rekordoverskud i opgradering
26-04-2025
-
Fjordgaarden leverer flot vækst i 2024
26-04-2025