Hvilken rolle skal de nye destinationsselskaber spille i dansk turisme? Hvilke opgaver skal de løse? Og hvilke mål skal de opnå for at blive succesfulde?
Bliv inspireret af en række toneangivende eksperter, danske turismevirksomheder og destinationsselskaber, der kommer med deres bud på, hvorfor destinationerne er vigtige for Danmark som turistmål, og hvad de skal fokusere på i fremtiden for at blive succesfulde. Vær med til at sætte kursen for destinationernes fremtid, når vi i løbet af konferencen drøfter deres muligheder og udfordringer.
Det endelige program bliver snart offentliggjort.
Arrangeres af HORESTA sammen med Danske Destinationer, Dansk Erhverv, Dansk Industri, KL og Turisterhvervets Samarbejdsforum.
Målgruppe
Konferencen er målrettet ledere og beslutningstagere inden for dansk turisme bredt set: virksomheder, destinationsselskaber, kommuner, ministerier, brancheforeninger og organisationer.
Tilmelding
Du tilmelder dig konferencen her.
Tid og sted
Den 26. marts kl. 09.30-16.00
Comwell Conference Center Copenhagen (Bella Sky), Center Boulevard 5, 2300 København S
Pris: 995 DKK ekskl. moms
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Carlsberg sælger flere alkoholfrie øl til barer og restauranter
27-09-2023
-
Petter Stordalen lægger an til nyt brand i Danmark
27-09-2023
-
Vestkysten i fælles opråb: Vi fortjener at komme på finansloven ligesom København
27-09-2023
-
Legoland vil vokse: Vi arbejder på en udvidelse
27-09-2023
-
HORESTA-formand raser mod nye pladser til autocampere
27-09-2023
-
Slot har appetit på flere turister: Økologisk mad skal trække dem til
27-09-2023