Hvilken rolle skal de nye destinationsselskaber spille i dansk turisme? Hvilke opgaver skal de løse? Og hvilke mål skal de opnå for at blive succesfulde?

Bliv inspireret af en række toneangivende eksperter, danske turismevirksomheder og destinationsselskaber, der kommer med deres bud på, hvorfor destinationerne er vigtige for Danmark som turistmål, og hvad de skal fokusere på i fremtiden for at blive succesfulde. Vær med til at sætte kursen for destinationernes fremtid, når vi i løbet af konferencen drøfter deres muligheder og udfordringer.

Det endelige program bliver snart offentliggjort.

Arrangeres af HORESTA sammen med Danske Destinationer, Dansk Erhverv, Dansk Industri, KL og Turisterhvervets Samarbejdsforum.

Målgruppe
Konferencen er målrettet ledere og beslutningstagere inden for dansk turisme bredt set: virksomheder, destinationsselskaber, kommuner, ministerier, brancheforeninger og organisationer.

Tilmelding

Du tilmelder dig konferencen her.

Tid og sted

Den 26. marts kl. 09.30-16.00

Comwell Conference Center Copenhagen (Bella Sky), Center Boulevard 5, 2300 København S

Pris: 995 DKK ekskl. moms

Har du fået læst?

Turisme er (blevet) en styrkeposition

Dorte Krak er administrerende direktør i Arp-Hansen Hotel Group, men hun er også en del af den Erhvervsfremmebestyrelse, som skal lave en strategi, der både styrker og udvikler dansk erhvervsliv. Målet er skabe en efterspørgselsdrevet og lokalt forankret erhvervsfremme- og turismeindsats for virksomheder på tværs af hele Danmark. Og særligt turisme- og oplevelseserhvervet har Dorte Krak kunne give de øvrige medlemmer af bestyrelsen en indsigt i.

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne