Nu har du muligheden for at komme med din nominering, når vi sætter jagten ind på den næste modtager af HORESTAs MARIA-pris.

MARIA-prisen uddeles nemlig igen i år prisen til en person, der har gjort noget helt særligt for at sætte Danmark som turistdestination på verdenskortet. Navnet MARIA står for ”Marketing Award for Raising International Awareness”.

Prisen bliver uddelt på HORESTAs Årsdag den 22. november i Comwell Congress Center Copenhagen af HORESTAs formand Jens Zimmer Christensen.

Det er 6. år i træk, at HORESTA uddeler prisen. Blandt de tidligere vindere er René Redzepi, Noma, som har fået madelskere over hele verden til at hungre efter København og dansk gastronomi. Herudover tæller listen af prismodtagere blandt andre filminstruktør Susanne Bier, bestyrelsesformanden for Arp-Hansen Hotel Group, Henning Arp-Hansen samt Bocuse d’Or vinderen fra Geranium, Rasmus Kofoed og Bella Centers tidl. direktør Arne Bang Mikkelsen. Senest blev prisen uddelt til adm. direktør Peer H. Kristensen, VisitAarhus i forbindelse med byens udnævnelse som Europæisk Kulturhovedstad i 2017.

Prisen overrækkes til en særlig profil, som har sat Danmark på verdenskortet som attraktiv destination at rejse til som turist.

Giv os dit bud på en kandidat

Har du et godt bud på, hvem der fortjener dette års MARIA-prisen? Så send din begrundede indstilling til: management@horesta.dk senest mandag, den 1. oktober kl. 12.00. Alle indstillinger behandles fortroligt i dommerkomitéen.

Husk at tilmelde dig HORESTAs Årsdag!

Har du husket at tilmelde dig HORESTAs Årsdag? Her kan du ikke alene opleve overrækkelsen af MARIA-prisen, men også netværke med branchen, lytte til topchefer og inspirerende talere, der fra scenen leverer deres bud på fremtidens muligheder med digitalisering i hotel- restaurant og turisterhvervet. Statsminister Lars Løkke Rasmussen åbner dagen.

Læs mere om dagen og branchefesten samme aften og tilmeld dig her.

Tilmeldingen er åben: Vi ses til HORESTA Årsdag 2019

HORESTA inviterer erhvervet til en branchedag med fokus på ansvarlig drift gennem vilje, viden og nytænkning. Vi kalder det ”Creating SusDANEable Change”. Og som altid slutter vi dagen af med årets branchefest. Der er åbent for tilmelding nu, og vi glæder os til at se jer.

VisitAarhus: ”Turister er hylende ligeglade med kommunegrænser”

Himmelbjerget, Randers Regnskov og Mønsted Kalkgruber bliver en del af Visitaarhus’ fremtidige markedsføring af Aarhus-området. Flere kommuner er kommet ind under destinationsselskabet, og andre er på vej ind i den fælles indsats for at lokke flere turister til det østjyske område, skriver Jyllands-Posten.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne