TRENDS: Hvordan giver man sine gæster det bedst mulige indtryk af de menuer og retter, som man tilbyder i sin restaurant? Det spørgsmål har det amerikanske firma Kabaq besluttet sig for at hjælpe med løsningen på. Både til gavn for restauratørerne og gæsterne.

Firmaet har udviklet en 3D gengivelser af madvarer, som giver gæsterne mulighed for at se deres mad, hvad enten de bestiller online eller i en fysisk restaurant.

Sultne gæster kan opleve en interaktiv 360 graders visning af deres menu og blandt andet se en korrekt størrelse og visualisere de forskellige ingredienser i retten. Kabaq anvender avancerede scanningsteknologier til at skabe 3D modeller af høj kvalitet, som yderligere kan anvendes som billedmateriale på websider, sociale medier og marketingkanaler. Kabaq udvikler bl.a. også brugerdefinerede applikationer og gør det muligt for forbrugere at pege med deres smartphones på forskellige produktemballager og visualisere 3D fødevarer fremstillet med et bestemt produkt.

Kabaq ændrer fremtidens madbestilling med deres Augmented Reality applikation og informerer spisende om både om portionsstørrelse og ingredienser.

Kabaq har dermed gjort et godt forsøg på at minimere skuffelse og frustration hos restaurantgæster, da de nu ved præcis hvad de får serveret på deres tallerken.

 

Perspektivering / muligheder :
  • Hvordan kan du øge tilfredsstillelsen hos spisende gæster?
  • Hvordan kan du supplere/øge gæste oplysninger gennem Augmented Reality?

 

Mere info

http://www.kabaq.io


Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab etableret et internationalt netværk bestående af tæt på 2500 personlige kontakter inden for verdensomspændende forskning, produktudvikling og iværksætteri. Viden og netværk bruges til at gøre udviklingen relevant og brugbar, så den kan omsættes til konkrete tiltag og værdifulde nye produkter og tjenester. De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids indenfor turisme, retail og forretningsudvikling.

 

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Burger King lancerer kødfri kæmpesucces i Danmark

Burger King introducerede for første gang en kødfri variant af deres ikoniske Whopper i den amerikanske sydstat St. Louis i april for at teste, om de kødelskende amerikanere overhoved var interesseret i plantebøffer. Der gik kun 29 dage før burgergiganten besluttede at rulle deres plantebaserede Impossible Whopper ud i samtlige restauranter i hele USA.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne