Overnatning i naturskønne omgivelser betyder ikke nødvendigvis et ujævnt underlag. The Pop-Up Hotel tilbyder ophold og oplevelse, der kombinerer luksuriøs indkvartering i naturen - midt i begivenhedens centrum. Det tager forskellig form fra lærredstelte til små transportable hotelværelser, skriver Innovation Lab.

The Pop-Up Hotel er en overnatningsservice til arrangementer som bryllupper, festivaler, eller andre former for små eller store arrangementer. Værelserne integreres i naturlige miljøer og dermed sikres en autentisk oplevelse, som forbinder gæsterne med det miljø, de bor i. Det betyder også, at gæsterne kan bo på The Pop-Up Hotel på en anden placering ved en anden lejlighed eller begivenhed, og få en anden ferieoplevelse.

The Pop-Up Hotel formår at blande overnatningskoncepter og tilbyde en ny form for autentisk dog midlertidig hoteloplevelse.

Perspektivering / muligheder:
- Hvordan kan du tilbyde en anden form for midlertidigt hotel check-in? Og anvende det som en form for markedsføringskanal til dit eksisterende koncept?
- Hvordan imødekommer du gæsters behov for autentisk indkvartering?

Mere info:
Website: https://www.thepopuphotel.com/


Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab etableret et internationalt netværk bestående af tæt på 2500 personlige kontakter inden for verdensomspændende forskning, produktudvikling og iværksætteri. Viden og netværk bruges til at gøre udviklingen relevant og brugbar, så den kan omsættes til konkrete tiltag og værdifulde nye produkter og tjenester. De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids indenfor turisme, retail og forretningsudvikling.

Ny teknologi viser madretter i 3D

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om firmaet Kabaq, der tilbyder 3D-gengivelser af madretter, så restaurantgæsterne har bedre mulighed for at studere på forhånd, hvad de bestiller.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Trend: Fastfood uden menneskelig interaktion

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om restaurantkæden Eatsa, der er højtautomatiseret og fungerer som en salgsautomat, der leverer frisklavede salater til sultne kunder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne