The Walt Disney Company har med kæmpe succes skabt fantasirige kongeriger og oplevelsesparker rundt om i hele verden, der tiltrækker millioner af besøgende om året. Næste skud på stammen er deres nye Star Wars-hotel, som bliver en del af deres park i Orlando. Disney har endnu ikke røbet mange detaljer om det ambitiøse projekt, men det er alligevel af flere medier blevet beskrevet som next-level immersion.

Formand for Walt Disney Park & Resorts, Bob Chapek, udtaler:

“Det er ulig noget, der eksisterer i dag. Fra øjeblikket du ankommer, vil du blive en del af Star Wars-historien. Du bliver med det sammen en borger i galaksen, og oplever alt hvad det indebærer inklusiv den rette påklædning. Når du forlader Jorden vil du opdage et rumskib med levende karakterer, historier og eventyr, der udfolder sig omkring dig. Historien vil have indflydelse på hvert øjeblik af din dag, og det vil kulminere i en unik rejse for alle, der besøger hotellet”.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Med hotellet forventes det, at Disney i endnu højere grad end tidligere opfylder gæsternes krav om personlige, unikke oplevelser, og Disney udtaler da også selv, at hotellet vil være game-changing med sin helt nye form for fordybende storytelling.

Hotellet er planlagt til åbning i 2019, men den præcise dato bliver stadig holdt hemmelig, ligesom det heller ikke er offentliggjort, hvor meget gæster skal betale for en nat i det intergalaktiske univers.

Muligheder/perspektivering:

  • Hvordan kan du bruge storytelling til at give dine gæster en endnu dybere oplevelse?
  • Hvilke fysiske hjælpemidler kan du bruge for at få dine gæster til at fordybe sig i din historie?

Se mere om det nye hotel her.


Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab etableret et internationalt netværk bestående af tæt på 2.500 personlige kontakter inden for verdensomspændende forskning, produktudvikling og iværksætteri. Viden og netværk bruges til at gøre udviklingen relevant og brugbar, så den kan omsættes til konkrete tiltag og værdifulde nye produkter og tjenester. De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids indenfor turisme, retail og forretningsudvikling.

Hotel kick-off

Sæt allerede nu kryds i kalenderen den 19. marts, når HORESTA afholder Hotel kick-off i trekantområdet!

Nærmere information om tid, sted og tilmelding vil komme snarest.

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro

Som et led i de organisatoriske ændringer der er sket i Montra Hotel A/S i 2019 kan virksomheden nu byde velkommen til Ture Lyhne som ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro. Ture Lyhne kommer fra en stilling som Category Developer, Tulip Food Company/DC Foods.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne